Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, April 16, 2010

Anis Syafiqah.



Anis, remember those moments ? we were awesome :')


First of all, setelah aku baca blog anis, tergerak hati aku nak buat post ni. Sebab aku rasa, orang yang dia maksudkan tu, aku. IDK, but seems like the person you meant is me.

Okay anis, aku tak tahula mcm mana nak cakap. sebab aku tk biasa formal dgn kau HAHAH tapi aku cuba kayy.

If aku ada ignore kau, from the bottom of my heart, damn sorry wei. Aku sedar, memang aku ada ignore kau. Kita tak rapat macam last year dah. Kita dah jarang buat keje bodoh, nyanyi lagu budak-budak, buat lawak pasal someone, tak suka seseorang tu sama-sama, gaduh dalam pelajaran sama-sama, lawan sapa siap kerja dulu and banyak gila kot wei. Damn, baru now aku realize suma tu. Crap !

Masa agama, walaupun kau duduk sebelah aku dengan yamyam, aku jarang cakap dengan kau sebab aku jauh sikit. kau selalu borak dengan yamyam tapi aku tak kesah pun, memang kita bertiga rapat last year (: tapi seriously, aku kurang nak mampus lepak dengan kau this year o.0

well maybe sebab, kita dah tak sama kelas. kau budak pandai hahah (: since dah tak sama kelas, banyak benda kita dah tak share sama-sama lagi. even updates pasal aku , kau tak tahu and vice versa. Aku dah jarang gila dengar annoying thought daripada kau, missing it somehow HAHAH ;D

Aku mintak maaf sangat sangat kalau aku ada buat kat terasa hati secara tak sengaja, selalu tak layan kau, selalu sangat tak lepak and share stories dengan kau. serious, memang sorry gila babe.

Lepasni, aku cuba untuk layan kau. lepak dengan kau masa agama. update stories pasal aku kay. if nak ah HAHAH xD takmau sedih-sedih dah kay. aku nak tengok anis syafiqah yang sakit jiwa as in happy minggu depan, okies ? ;D

No comments: