Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, April 27, 2010

Its all in one, yo !







heyhihello(:



Wei. korang. aku rasa kan, lepas aku cakap hey tu kan, aku punye permulaan tak pernah best wei. hahah. gila lame. ish.

Anyways, nak cerita pasal hari ahad hari tu yang fuhh, penat wei. Tapi as usual lah, sape tak suka spend time dengan superduperbestielovers ?


Pagi tu semangat bangun awal, nak get ready pergi tusyen. Hhaha sebab pakai baju kurung, and pakai shawl. Dah lama gila kot tak pakai shawl o.0 Masa tengah nak pakai shawl, mariam datang pakai baju biasa dengan jeans. Dia terkejut je tengok aku pakai baju kurung, hahah. Bila aku cakap hari ni pegi rumah syeera, baru dia teringat , ada kenduri ! hhaha kabut pakai baju aku =P

Bila dah siap siap, dah pastikan muka cun melecun ( puke ), baru keluar rumah nak ambik adriana, azni & hajar. Fuhhh, masa amek adriana, macam ambik pengantin ! cun dia mengalahkan seri pengantin wei aku rase, HAHAH amek kau :P Masa amek azni, dia sweetjea pakai baju biru, dahla muka tu memang putih putih merah, comelje (: Hajar paling simple, jeans and baju kemeja kotak kotak, rockk ah minah ni :P

Masa kat tusyen, kitorang dapat kelas 3B. Sempit + bosan = mengantuk. perfect process (:

Lepas tusyen, aku message mama suruh ambik lambat sikit, sebab kitorang semua nak pergi make up dalam toilet, HAHAHA wei gelak sampai berguling cepat. pelikla, kitorang (?) makeup.

Mak aku memang ambik lambat sungguh, hahah. kul 11.45 kot baru sampai. Then straigh to rumah syeera kat kuang. Azni & Khairin & Ad follow drpd belakang dalam kereta ayah azni. Sampai sampai kat rumah syeera, like ramai gila orang. hahah kitorang pun cuakje nak masuk. Masuk dalam terus serbu bilik syeera, betulkan tudung lah kain tertanggal la baju tersexy lah, semua ada HAHA.

Then keluar pergi depan, sebab mak dia suruh makan. Yang lain semua makan nasi, aku dengan nisaa je makan kuih. nisaa sebab dia pakai braces, susah. aku sebab .... nak kurus ceh alasan mintak pelempang gila. Lepastu Fawwaz & Rizal & Azim sampai. jap part ni kitorang lawak tapi taknak cerita HEEE (:

so yeah apa lagi kan. Sila saksikan gambar (:



comel gila ! (:


alalala (:




Ecececece xD










muka nak control je :P






rizaaaaal (:




afiq yang pose kan arnab ni xD


tengok afiq menyelit , hahah :P


comelnye ! ^_^



an-nisaa jasmine ;D

Okay dah. ituje untuk ahad. lepastu balik dan makan toilet tidur. Hahah gila bosan ending, BYEEEE.

No comments: