Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, April 9, 2010

i want my fantasy.

hey hi hello (:



Okay, setelah diceramah dan dipaksa oleh beberapa pihak, aiyak, terpaksa blog yang almost terkubur ni dikorek semula, cepat cepat bersihkan, nak update ni ! hahah.


So lets see, life including school are like helven HOYEAHHH ;D


Homework rasanya, memang setiap hari mesti at least lebih 3 atau 4 subjek. Paling tak lepas, homework bm HAHAH xD cikgu naziraaa, woot woot homework daripada dia hari-hari date dengan aku, tak lepas wehh xD Homework lain, awak pun dating dengan saya jugak, cuma kurang sikit daripada homework bm HEEE.


Life sekarang pulak memang macam jfhdjgf4ywodjtbndfhcvbwnj okay ? Memang tak dapat digambarkan macam mana setiap hari tu, masalah yang datang memang mantap lah. Apa dia abang ngah ? Wa tak kasi can punya ah.

Isnin Selasa Rabu Khamis Jumaat. lima hari jea pun sekolah, masalah dia macam 5 minggu punya tak datang. Hari-hari mesti ada gaduh, hari-hari mesti ada tengking, hari-hari mesti ada merajuk. erk :|

Hari ni macam best jea taw masa pagi. Note : macam. Actually , masa pagi memang best pun. Masa geo best jea, harini tak mengantuk pun. Cakap pasal perubahan penduduk and tetiba melancong naik kapal terbang MAS pegi topik remaja & wanita.

Masa agama ustazah tak masuk untuk waktu pertama so semua orang cam buat keje sendiri, waktu kedua baru ustazah masuk tapi aku dengan baik hatinya mintak ustazah kelepasan, buat keje sendiri. and ustazah bagi WOHOOO ! eh Alhamdulillah * Winkss,

Masa rehat ni, konon-konon nak save duit la taknak beli makanan kantin, sebab harini tak bawak bekal HEHEH. tetiba anis cakap honeydew dia manis, pfffft tergoda i T____________T so keluarkan duit 50 sen untuk bayar buah. nasib baik 50 sen jea ! hahah gila kedekut kau pasal makanan, fatin =____=

Mula-mula nak duduk kat tempat biasa, tiba-tiba nampak Cikgu Azlina GPK, ridha & akif tengah main gitar dekat kerusi depan rk1. terus semua geng kitorang yang pengawas lompat kat situ. aku sanggup duduk atas lantai semata-mata nak dengar ridha badak main HAHAH nisaa jangan marah xD

Tengah-tengah tengok ridha main gitar, awang bawak satu batang hotdog roll, tapi dah potong jadi kecik so ada tiga jea. ' Awang, berapa harga ? '. ' RM 1 '. Huisyh agak mahal, tapi demi perut yang lapar, sanggup keluarkan lagi seringgit. Fatin Fatin =______________=

Bila loceng bunyi, terus pegi jaga tempat biasa. on the way tu, dia cakap ' mami dah tahu, tak boleh guna phone and internet on weekends dah ' then dia blah camtu. pfffft, terkesima wei. terus aku badmood lepas tu. Aku badmood sampai waktu kedua kh kot =.=

Masa tengah badmood tu, diam jea buat kerja. lagipun kena buat pematerian, so kena diam and fokus HAHAH. Eh boleh berpeluh habis kan masa buat kerja pematerian tu, padahal fokus sikit je pun. Siap package dengan tanggan menggigil lagi xD TAPI FIRST TIME AKU RASA KERJA AKU LAWA. ah, cukup.

Masa ketiga kh, sampai pukul 1 something, ada aktiviti personal so balik lambat. Heh penat kot, tak larat tak larat.

So minggu ni akan dihabiskan dengan tusyen dan homework yang tak pernah lupa date kitorang, HAHAH xD






p/s : tak suka baca blog ni, boleh tekan button x kat atas tab. ini blog aku, ini kisah cerita hidup aku. Ini, hak aku.

No comments: