Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Wednesday, April 21, 2010

Beyond the expectation.

heyhihello (:



Tajuk takde kena mengena dengan post. saje gedik jari nak taip so taip la. heh okay starting jea dah bosan T___T

Harini sangat la mengantuk yang Ya Rabbi, tak terluah dek mulut den. semalam tidur around 12 ke 1, bangun kul 5. pastu kat sekolah harini takde peluang langsung nak tidur, penat GILA.

Ini post ke 400. eh jap tak happy pun.

Oh and harini, pecah rekod aku tak nangis sejak minggu lepas. dah dua minggu, minggu nangis je hari hari HAHA.

Sekarang tengah piss off dengan this one guy kat fb. cam #&*%$(&*(*$^_)+_)*^@%*^#$ okay. cari pasal dengan geng geng kitorang. dia tahu semua pasal kitorang. pasal fawwaz, nadzri, fitri & azim. dia tahu pasal apa jadi dgn relationship ad baru baru ni, pasal ape fawwaz cuba buat lately, pasal syeera baru in a relationship dgn azim. wth.








Okay i think i know who this person is. Takpe kau, sabar. We'll do it slowly.

2 comments:

adriana nadhirah said...

eh aku pun kene mention ke? tau laaa kau jeles tak dpt lalui ape yg aku recently lalui ;) haha sorry saje menggedik

Norfatin Suraya said...

gila apa weii ? hahah. taknak aku. mintak mintak dijauhkan, amin (: eh jangan terasa. cuma aku tak sanggup HEHE