Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, April 10, 2010

cicak ohh cicak

nak tahu tak nak tahu tak ? kalau nak tahu, semua TURUN KAKI ! okay ramainya turun kaki, terima kasih terima kasih. hahaha xD


Okay jap, nak tarik nafas panjangpanjangpanjangpanjangpanjang, sebab TERLALU geli bila ingat balik .


Pagi tadi aku bangun nak solat subuh, masa lepas ambil wudhu' tu, tak perasan pulak ada benda ni. So lepas solat, aku pegi kat laptop yang sememangnya tak off, sebab tengah download movie. so aku nak check movie dah habis download ke belum.

Masa tu, keyboard belah kanan macam penuh sikit dengan habuk, dalam hati aku dah mengomel ' ISH ni mane pulak datang habuk kotor-kotor ni ayo baru semalam bersihkan laptop ni ' gitulah hati aku berkata yer.

Tengah-tengah check movie tu, aku letak tangan atas meja. tiba-tiba, ERK o.0 ASAL LEMBIK JE NI ? bila tengok............................................... hamek kau, CICAK YANG KONON BUAT MUKA COMEL TENGOK I. Secara tak sengaja, aku telah terjerit yang amat kuat sampai aku rasa satu taman dengar. heh tipulah tu kan, yelah yelah.

Tapi serious, memang kuat aku jerit. lepastu aku lari turun bawah jumpa bibik aku, buat muka nak nangis sebab geli yang teramat. Mintak tolong bibik aku angkat cicak tu. Masa dia angkat pakai tisu, ekor cicak tu cam terjuntai keluar, ERK SERIOUS SHIT RASA NAK MUNTAH.

I memang tak tahan tengok benda lembik lembik dan sejuk dan rasa nak bagi penampar jea kalau mampu, nasib baik i tak mampu kalau tak kojol dah kot cicak tu. Dahla masa aku pegang tu, mata dia bulat je pandang arah aku. Sape tak trauma HAHAH xD

Nanti bila besar, bila aku ada rumah, aku akan pastikan rumah aku takde cicak dan lipas dan sebagainya. Bagusla kan, anak-anak aku pun sihat nanti ahaha. Ceh angan-angan besar ye kau fatin. Takpe, mimpi jadi kenyataan insyAllah ;D

ERK. nak get ready pergi tusyen, huisyh budak ni rajin sungguh ! hahah masuk bakul angkat sendiri gila xD okay ahh, byebye (:

2 comments:

yamm said...

eiii !! geli nyeee ! aku pun mcm trase rse nye ad bende lembik kt tgn aku.. eeeii xP

Norfatin Suraya said...

HAHAH, nasib baik tk pengsan xD