Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, April 24, 2010

Now i know how important sleeping is.

hey hi hello (:


I need my comfy pillow & bed ! hahah. dayumm, im egg-hausted wei.


Kitorang ada sekolah ganti hari ni. Serious, paling BEST tapi bosan. hahah ayat cam bukan melayu gila. Best sebab hari ini sikit gila orang datang, 14 orang jeee ! ^_^ and geng geng memekak tak datang, so agak aman kelas HAHA.

TAK BELAJAR LANGSUNG =_____=

Belajar pun pagi tu sekejap. Cikgu Maznah, cikgu kh masuk kelas kitorang masa perhimpunan since perhimpunan batal. Lepas tu, kitorang duduk library sampai rehaaaat. Lepas rehat pun naik library sampai pukul 12, waktu agama kena turun bawah walaupun ustazah takde.

So kitorang duduk jela lepak kat dalam kelas. Memekak nak mampus. yang bestnya tu, takde cikgu pun HEEE. aku siap boleh tidur lagi sampai balik, HAHAH xD

Masa kat library, aku dengan zie memekak-mekak dengar lagu kat phone kitorang & Ipod hezrin busuk donkey ;P lepastu masa tu tetibe keluar lagu kantoi by zee avi, terus aku dengan zie ambik penselbox masing-masing jadikan microphone, and nanyi lagu tu. HAHAH nak terkencing aku gelak.

Kan zie punya cermin tu dah pecah, tapi pecah separuh je, separuh lagi okay. then kitorang bawak cermin tu naik library. ey cermin tu mesti ikut kemana-mana sahaja okay, tak boleh tinggal hahah ;D pastu guna camera phone zie, kitorang amek gambar bongok-bongok gila nak mampus. muka muka cacat jea okay , HEE.

Sila-sila saksikan (:



muka gedik owner kena masuk dulu hahah ;P


cacatje muka. HAHA


sumpah ni paling cacaaaaaat xD


suka sangat gambar ni ! (:

uish. muka mintak penampar.


So betul lah kan, sekolah hari ini BESSSST. kitorang dengar lagu sampai bateri phone aku warna meraaaah (:

Balik dari sekolah dalam pukul 1.30 ke 1.40 camtu. Cepat-cepat tukar baju and lunch, sebab nak kejar masa nak pergi tusyen. Makan pun tak dapat nak nikmati =__=

Bila dah pukul 2.10, cepat cepat pergi amek adriana, azni dengan hajar. mariam ponteng sebab penat sangat, hahah. memang kitorang semua penat gila tapi rasa cam bazir pulak tak pegi, so decided just pegila. penat kerana ilmu tak apa :)

Sampai agak lambat, sebab jamn sikit kat depan nak masuk junction tu. Masa sampai tu, cepat cepat swipe card and terus kelam kabut naik atas, sebab biasanya kelas floor atas sekali. Bila hajar nak masuk je dia cakap oh mai god so kitorang tanye ah kenapa. dia kata ramai sangat orang so aku tengok and memang penuh gila. so aku terus jela masuk. tetiba nampak muka-muka tak kenal je, aku pun pelik ah.

Pastu cikgu Fatimah cakap ' ye ye silakan masuk, ni kelas form 3 haha ' SERIOUSS ?! terus aku lari keluar kelas tu, muka blushing gila. hahah pastu hajar cakap dia baru teringat, petang kelas kat bawah sekali. semua ngamuk kat dia, HAHA xD

Masa kat dalam kelas, mula-mula sakit kepala, maybe sebab panas kat luar, masuk kelas tetiba sejuk nak mampus sebab aircond bukak dua o.0 pastu ngantuk yang teramat amat amat sebab penat gila. So masa cikgu ajar pun, macam tak bersemangat je HEEE.

Bila dah pukul 5 tu, suara keluhan daripada mulut kitorang memang la amat kuat, ceyyy. Masuk je dalam kereta, kitorang semua terus T I D U R. dahla mak aku pasang aircond kuat & sejuk, memang sedapla buat tahi mata kan, HAHAH.

Sekarang ni aku berdua je dekat rumah. CEHH FATIN DENGAN SAPA TU ! HAAA. siot gila. bertiga lah wei. dengan bibik & adik. mama dengan abang ngah pegi seremban, ada seminar apa tah. malam nanti balik lah (:

Okay esok tak sabar nak pegi tusyen, lepastu pegi rumah syeera ! heee gediknya aku hahah.







5 days more ;D

No comments: