Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, September 28, 2009

waa,

woot :)


hari nie hari pertama sekolaa, setelah seminggu cutii, sumpah aku tk ready lagii, haha masih mood bercuti terperap dalam otak, haha. harini TERbangun agakk lambat, 6.30 baruu bangun, dahla tk bangun sahur, adoii. harini plan nak puasa dgn dorang so nasib baikk dah niat. kelam kabut siap semua, tetibe tingtong rumah bunyii, aaa ammar dah sampai ! ee cepat gila kott die datang, and sebab dia datang awal sangat, tudung aku teruk dan aku tertinggal jam aku. hahaha,

perhimpunan harini agak best kot ? sebab kitorang menyanyi memekik kat belakang, hahaha. masa nyanyi tuu, aku, khai dgn mariam sumpah tk taw malu sampai nk pecah perut aku gelakk, tetibe anis syafiqah join, woo lagi gempak weii. haha konon konon semangat patriotik, belahh ;P

then masuk kelas, bm as usual. math harini best kott, ala math memang everytime best kecuali part kena denda dan spotcheck kuku, hahaha. rehat harini agak confusing, kejap kata blok D, kejap kata kantin. pening weii . and kabut jugak sebab mase rehat tuu otak tengah superduper berputar untuk menghafal dalil yang ustazah bagii, nasib baik dapat hafal sekali dengan gerak gerak semua, alhamdulillah :) and waktu rehat tu, aku dengan mariam berkejar pergi toilet, sebab perut aku rasa macam kena cucuk. rupa-rupanya super best friend datang melawat, tak jadi aku puasa untk harinii.


masa agama, semua tk belajar tapi semua kena habiskan pafa and ayat hafazan, since aku tkleh baca ayat aku habiskan pafa jea. dulu tk sempat habis, aku sempat buat mengucap dua kalimah syahadah jea, harini aku habiskan terus sampai istinjak ! alhamdulillah, habis pafa form 1 dalam masa 1 hari :)


english kena buat summary. and kitorang kecoh agih-agihkan hamper yang dimenangi. hahaha, aku rasa cikgu terpaksa bagi kat kitorang sebab tk banyak kelas yang hias sempena bulan kemerdekaan kot, wahaha. then terus gerak pegi lab science, wuu dalam keadaan basah, buat aku rase nak lelap jea dalam lab, nasib baik ade notes kena salin. kitorang balik 10 minit lambat, sebab tk dengar bunyi loceng, hahaa. balik kelas dulu since hujan lebat tahap gila, lepak kat kelas jap. ade la drama scene berlaku . then aku tumpang mariam balikk, sebab masih sikit sikit hujan .


balik, mandi makan . lepas tertidur, hahaha, adik aku tidur aku pun join sekali xD then susu kejut, suh datang rumah kak anis. babe, sorry taw tak datangg :( sebab abang pegi kolej and adik tinggal dengan bibik, so tkleeeh. lepas iddin sms, suh jumpa die kat tempat tuition, 2 rumah away jea. pegi sana lepak dengan iddin, kak nawal and sufi. lepastu balik rumah mandi tengok tv lepastu online.

eee mesti bosan kan kalau orang update blog camtu ? cam tkde ape nak bace. ceh jahatnye aku, macam la blog aku bagus sangat.


anyway masa dalam kelas tadi, tetibe anis jerit kat aku, dia cakap die buat pantun, haha, so bacalah dan hayatilah :


banyak buaya di sungai buaya,
banyak paku di pokok paku,
hari ini kita dah lama beraya,
bila kau nak mintak maaf dengan aku ?


haha okies agak merapu, but not bad ! die pandai buat pantun okies, aku try banyak kali masih tk lepas, wahaha. tpai sumpah merapu pantun dia cuma best baca, gelakgelak aku baca balikk. anis, aku taw ko baca blog aku so jangan la kembang lebih lebih ehh, wahaha anyway congrats ! :)



till then, off to kitchen.

No comments: