Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, September 15, 2009

taik kucing,

ini merupakan penipuan semata-mata, konon xD


aaa, bosan -___- aku dh tk taw ape nak post aa sekarang nie, life aku, er, makin teruk ? maybe.

hari ni banyak keluar kelas. waktu math keluar jalan-jalan dengan cikgu, pegi cari solid geometry things, lepas tuu waktu sivik pulak keluar lagi sebelah casa putra, berlakon cerita rakyat kat situ. unfortunately, cerita group aku and few groups lagi tk sempat, so maybe lepas naik cuti nak buat kat pentas, tapi tkde orang tengok kut. hope so, weii xD waktu kh, belajar kejap and salin nota, mostly almost tidur, and waktu sains, aku and mariam asyik main air sebab air dia sejuk, best-best ;DD

td pegi kursus pengawas, kat sekola jeaa, penceramah harini nama dia haji abu bakar yahya, and faiz, disuruh oleh cikgu, untk jadi pengacara majlis, so die bagi aa depan, nak greet tn haji abu bakar tuu, entah macam mana, die boleh terpanggil tuan haji tuu.... puan !

faiz , tuan haji abu bakar,


err, assalamualaikum dan selamat sejahtera saya ucapkan kepada, err, ape nie ? puan,eh TUAN !
berjanggut macam saya nie awak kata puan ? hahaha,

then dengar dia bagi ceramah, ape parts yang best but mostly mengantukk . aku, mariam, khai, anis tah brape banyak kali cakap perkataan mengantuk . mariam and aku dah memang mengantuk since lepas rehat, tapi aku masih boleh tahan, mariam dah tersengguk-sengguk, wahaha . fatin izzaty yang duduk sebelah mariam pun, mata tutup bukak tutup bukak, hahaha.

yang paling banyak kene puji hari ni ialah kak min ! haha dia berani jawab soalan2, so akhir sekali die menerima tepukan dari kitorang semua, tapi memang agak best, cuma yang aku penat sangat sbb harini tk bangun sahur, minum seteguk air kosong jea sebelum tidur, haus nak mampus -___-.


aaaaaa, esok ade kursus pengucapan awam, public speaking ? entah lepas tah tidak aku nie, haihh. daripada pukul 11 sampai 1.30, the one and only, yang masa dia panjang, sheesh mesti semua kene cakap esok, aaaaaa.

satu hari suntuk nie, dari pagi sampai laa ke habis kursus, mulut aku asyik sebut, taik kucing berjambul elvis presley, haha entah mcm mana aku dapat, pagi tadi bengang sangat dengan zulaikha sebab die drop off pengawas percubaan, so kerana bengang sangat mulut aku main cakap jea. aku rase bazir nak mampus kalau die drop off, semata-mata tkleh pegi kursus, sebab sape tkleh pegi kursus kena drop off, bak kata cikgu. aihh aku rasa banyak lagi alternatif lain die boleh buat. mariam and khai pun marah. and everytime aku sebut tuu, and kalau anis ade berdekatan, mesti die akan buat tarian cucuk bintang. hahaha lawaklawak jea :)

aku rindu pulak nak balik pukul 12.30, balik ramai-ramai, sekarang kursus keluar sekolah jea takde orang, bosan dah lame tk lepak dgn zie, nisa and ad. lame tk tengok mariam kene keja dgn, ehem ehem xD lame aku dgn zie tk tengok drama mariam, lame aku tk cucuk pinggang nisa and zie, lame kitorang tk usha2 orang, lame aku tk sakat zie, lame aku tk beratur dalam barisan masa perhimpunan and gelak-gelak, lame kitorang tk duduk berlima dan bergosip dan bergelak ketawa sampai menangis. aihh sumanya lama lahh, miss those things :(


aku ingat lagi, sekali masa tu, mula-mula aku jadi pengawas percubaan, hari jumaat, waktu terakhir, agama. zie cakap,


' dah penghujung sekola baru aku jumpe kau ? finally '


time tuu aku rase nak nangis dah weii, sbb mase pagi aku tk jumpe die, aku pegi jage barisan and die datang lambat, masa rehat tk jumpa dia, pegi bertugas. so last tu jela jumpa dia, memang agak sedih aa die cakap camtu but ape boleh buat en ? nasib baik laa nenek aku sorang nie tk merajuk dengan aku, aku sayang kau nenekk :)

ehh korang, kejap je en dah 3 minggu puasa ? lagi few days nak sambut raya, but yeah, aku takde semangat raya langsung. raya tahun nie, definitely bosan. ah malas nak cakaaaap, rase tk nak balik kampung pn ada jugak, aihh. aku teringat lirik nie, ' kuih dan muih, jangan lupakaaaan, peninggalan nenek zaman berzaman. asyik bersembang, pakcik dan makcik hai duit raya lupa nak diberi ' wahaha, betul gak ehh ? xD


bile dah post, tk nak stop. bila nak post, tk taw nak cerita apa -___-




taik kucing berjambul elvis presley ;DD !

No comments: