Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, September 3, 2009

swimming pool

petang td aku mandi swimming pool dgn adik aku, i mean, adik aku jela main, aku tumpang kaki jeaa. haha. anyway, its fun. it always does ;DD dan aku semestinye bersama camera kesayanganku, warna hijau ehh kak ruhi ! xD haha macam2 rupa aku snap. mari kita saksikan ;

dia tanye, nak join ? xD

belah kau, aku ade toys sendiri !


HOYEAH !


err kejap, penat xP



gmbar nie mcm sofea and background lain en ?
korg tk paham kutt xD




okay so susu, here is the story. ENJOY ! xD

pada suatu hari yg indah, ' ben 10 ' tengah drive.


ben 10 stop, trafik merah. ikut peraturan ! xD

sofea datang untuk menyerang ben 10 !

dan sofea bersedia untuk melancarkan serangan !

akhirnya, ben 10 selamat dari air, tetapi mati di darat xD

aku hanya terduduk di tepi, tersenyum gembira ;DD




okay mungkin korg tk paham, tapi susu paham kutt. haha and maybe bagi korg tk lawak, aku dah gelak guling2.

No comments: