Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, September 12, 2009

boleh tk jangan bergaduh ? penat lah dengar, sakit jiwa, sakit hati, sakit mata, sakit telinga, SEMUA sakit. aku ni apa ? ingat jiwa aku boleh terima ? ingat aku buta takde otak tk boleh fikir ? taw tk kadang-kadang aku rase nak lari dari rumah ?




Ya Allah, kau tenangkan lah hati hambamu ini. Kau kembalikan lah kebahagiaan ke dalam hidupku, Kau sinari hidup kami dengan gelak tawa. Ya Allah, sesungguhnya aku penat berada dalam keadaan yang begini, aku penat menerima kata-kata cacian dan sindiran daripada orang asing. Ya Allah, kau pulihkan lah kembali hidupku ini, seperti dahulu.




p/s = ini blog aku, luahan hati aku.

1 comment:

Nazri said...

alahai.sbnrnya ko 2 yg sakit.bdk mntah ptot g skola je.blogger bodo nk mampos.heh.