Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, September 25, 2009

somehow,

sometimes, i really do miss my past. myself, my life, my family, my frens, and yea, i do miss my seniors. and sumpah, i really do miss THIS :


' antara semua senior, akakla yang paling kenal dan faham awak. mungkin awak kata tak but i know i do '


you know you are the one. mula-mula dia cakap, memang tak caya, tapi lama-lama, aku percaya lebih dari seratus peratus. yea, die kenal aku paling baik sangat antara semua. die dapat baca pemikiran aku, die dapat selami hati aku, dan seterusnya memahami diri aku. die seperti merangkumi setengah diri aku, macamtu la istimewanya dia padaku, dan di hatiku.


sape senior paling rapat dengan aku, and cakap dengan aku guna awak ? to you, i really do miss you, the old you perhaps. akak, saya harap sangat-sangat kite jadi macam dulu, sekarang nie, ade ke share stories berbukit bumbung timbun banyak macam kite selalu buat dulu ? we're going the separate ways, perasan tak ? orang tak paksa kalau akak dah tak kisah, cuma ini luahan hati yang ikhlas. iloveyou,