Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Wednesday, August 12, 2009

rumah baru,

petang semalam pegi amik abang aku kat komuter, then singgah rumah susu, nak pulangkan buku cerita die. ingatkan tanak stay tapi takpela, lepas hantar buku tuu suh abah sume balik tuu, aku stay situ. main2 and tolong kemas sikit. fatin raihana tk habis2 dengan mop die a.k.a jantung hati die, haha -.-" then tolong kemas barang, masuk dalam kerete, ade sesi nangis menangis kejap. susu and fr dah peluk2 rumah tuu, aku nak peluk tapi aku dukung hannah, so tkleh. agak sedih laa mase tuu. then gerak pegi rumah baru. rumah baru die memang bapak lawa and bapak besar. adoii, haha. lepas tuu kitorang usha seluruh rumah. then masuk kat toilet kat dapur. die punye shower jenis shower bumbung punye tuu, aku nie tk penah nampak so agak jakun la, hahaha ;P aku try ler bukak, mase aku on tuu agak best la haha, main dengan air jap. then fr nak cuci kaki, so aku bukak air bawah, lepas tu aku dengan jahatnye pegi tekan button untk on shower, yang berada di atas kepala die, aha basah laa, sian fr. nasib baik basah sikit jeee. aku pn kene tempias, susu siangsiang dah lari dulu. haha ;) then kitorang kemas, lepas tu mak susu order piza. sementara tunggu piza, kitorang main piano. jeles gilaaa tengok susu and fr pandai main piano, takpe takpe, nanti aku belajar jugak ! ;D piza sampai then kitorang makan. lepas tuu mak susu hantar balik. tapi memang fun, banyak gilaa gelak2. and banyak benda bodoh kitorang buat, aha. sampai rumah pukul 10.15, aku mandi then tidur. hehe penat seh :)

No comments: