Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, August 7, 2009

hari jumaat hari kami kami.

hari nie aku pegi sekola dalam keadaan mengantuk.
bukan saluh camtu ke ? haha entah hari nie LAGI mengantuk.
jalan pn slow jee. sampai sekola, lepak tempat biasa.
pagi pagi lagi dah sakat khai, haha.

perhimpunan lebih panjang dari biasa bagi hari biasa (:
masuk kelas belajar bm cikgu marliana.
lepas tu seni, pn afida takk datang. agak memekak la kami though ade cikgu,
hee normal weeeeeh. rehat. aku makan banyak gila, tapi masih boleh dikira.
nasi lemak sepinggan, roti hotdog dan kek coklat dibelanja oleh zu.
oh tidak lupa air revive yang azni bagi. hahaa kenyang gila aku lepas tu :P


then english. cikgu nurbayah eh name die ? die relief pn afida.
kitorang dibenarkan lawan srabble and chess, so sume lawan scrabble and chess.
kemudian agama. ustazah nik hidayah tk dtg, ade urusan kat ppd.
so kitorang sepatutnya campur dengan kelas rk1, but budak2 rk2 cakap kelas dorang tk muat,
so sape yang nak campur pegi, yang tanak duduk diam diam sudaaaah.
and aku pegi campur kelas sebelah sane. kelas rk1 gempak gilaa seh.
kecohnye yang tk terkata. boys memekak tahap gaban.
mula mula ilya haziq and murshid lawan lastik tuu, lepas awang taufik imran aiman humaidi solihin haziq hilman luqman dan ramai lagii laa yg join.
perempuan pn banyak je yang TERkena attack ! laki tk reti aim, huahuahua xD

aku lepak dengan zie and musliha. adriana masih setia dengan novel munajat cinta die.
( nenek, aku book as soon as kau habis bace ! )
then aku, zie, nasha, khai, syahira, haziqah a. kitorang nyanyi mcm orang gila.
mus dengan ad duduk hujung duniaaaa nun. malas join la tuh. haha :P

then aku bagi dorang teka teki, aku pinjam marker zu and tulis kat whiteboard.
hahaa mase tuu sumpa lawak nak mampus. macam2 jawapan dorang bagi.
zie,ad,khai,zu,mus, entah berape kali ulang jawapan same. hahaa.
5 minit nak balik baru dorang suma give up,
bile aku bagi jawapan jeaa,

' inilah soalan paling bodoh aku penah dengar '
' memang jawapan bodoh untk soalan bodoh '
' cis, taik punye jawapan '

haha macam2 lagi laa. aku dah gelak gilaa ah.
awang, zie and imran, sampai balik pn masih tanak give up seh. penaaaaat aku pujuk. haha.
then balik kelas kemas beg. lepas tuu sape tah start panggil adriana. disebut mcm nie,

' ad-reyanna '

aku and zie ulang banyak kali sampai makcik tuu bengang. haha naseb ! xD

balik makan dan pegi masjid india.
lepas tuu balik makan blogging.



khai ! aku sayaaaaaaaang kau. huahuahua xD
- fatin suraya

No comments: