Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, August 4, 2009

berlari berkejaran

tadi aku baring dengan adik aku, lepas tu aku dengan segala semangat kemalasan kerajinan yang ada, aku cuba laa buat tekan tubi. dengan penuh kekecewaan aku meluahkan, aku tidak dapat melakukan ! so aku terasa amatlah bengang lalu aku pergi mengambil timbang Tanita untuk menimbang berat ku yang aku rase sudah meningkat secara mendadak. lau aku menekan punat punat di atas penimbang itu dan berdiri di atasnya untuk beberapa saat, kemudian .......



TEET TEET ! berbunyi sudah penimbang tersebut, menandakan aku patut turun. OH! bukan patut tetapi MESTI. lalu aku turun dan melihat berat aku, ah .......



aku pengsan berkeadaan mata terbuka dan tubuh bergerak. paham-paham la sendiri ye manusia sekalian. mahu tau berat aku ? jeng jeng jeng .....


4*.8, puaskah hati anda semua ? silalah bersimpati dengan saya :)


cis cis cis cis. i gained my weight ! woi, mati laa aku macam nie.so aku telah membuat keputusan mendadak untuk exercise ! dengan segala kudrat yang ada, aku berlari 2 pusingan ruang tamuku dengan menggunakan stopwatch.

alaa, korang taw tk, ade dua point an. A dan B. korang mula lari from point A to point B, then lari balik ke point B, aku count itu as 1 round. so itulah yang aku lakukan. ah,aku begitu rajin bukan?terima kasih manusia sekalian :)

masa pertama yang dicatatkan teruk, buat diriku ini. kemudian aku berlari lagi 10 pusingan, aku taw aku tersangat sangat baik tersangat baik. ah,janganlah kalian nafikan. masa kedua yang dicatatkan, ah ... lagi teruk ah weh ! adoii, ngoii sungguh. so aku duduk berehat sambil bernafas dengan kadar laju. aku dapat rasakan degupan jantungku, dagdigdugdagdigdugdagdigdug.

adik aku gelak sampai die pun dah nak pecah perut ketika aku berlari. ketika aku habis berlari 10 pusingan pertama, die menjerit padaku " AAAA! AGI ! ' lihat ? walaupun dia masih tidak pandai bercakap dengan jelas, tetapi jelas sekali dia pandai menjerit dan mengarah. mewarisi sikap aku :)

kemudian aku menyambung kerja matematik ku, aku berfikir sejenak, patutkan aku post-kan cerita ini di diari internet ku ? OH! aku patut. kemudian aku tertawa sendirian dan berkata kepada kakak ku .........
















































' weh, aku nak post blog pasal tadi kejap. '

No comments: