Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, August 4, 2009

pasar malam

malam td pegi pasar malam, teman mama nak beli barang dapur. kaklong puuuun ikut. so belila ayam daging sayur and stuff. sampai kat kedai ikan nie, kedai melayu laa. mesti la support melayu an ? YES! :) haha mase depan kedai tuu, mama stop nak pilih. so aku kat tepi tuu. then ade la few abang abang tuu panggil aku. taw dorang panggil ape ? kak ROS! haha sumpah aku tahan gelak mase tuu. nak pecah perut daaaah. mase nak blah from situ pun, dorang ckp ' bye kak ros'. cis ? huahuahua xD. then beli makan makan, haha beli popia, kempunan seh ! :D ( aku memang kempunan nak makan semua fav aku laa senang cite :P ) lepas tuu belikan adik toy, murah jea. tkpeee, as long as die happy, its enough for us. itulaa permata intan berlian kitorang nieeeeee. i'll do anything for her. for MY family :) balik makan and main new toy dgn sofea. lepas tuu mama masak ketam masak lemak. aiseh, fav weh ! haha sume nak jadi fav -.-"

so hari nie ? pegi sekola dalam keadaan mengantuk. mase tengah duduk depan kelas before perhimpunan tuu, anis jumpa aku ckp pasal birthday haziq. so mase haziq azfar sampai, aku wish die KUAT KUAT ' HAZIIIIIIIQ ! HAPPY BIRTHDAYYYY ! ' haha yang lain pn same jugak. lepas tuu sume gelak ramai ramai. dah die kecoh sangat semalam, nak aku wish so aku wish jela :). start math dengan apetah cikgu bincang, yang sememangnye very very confusing. attention : VERY VERY ! aku dgn anis dah confuse nak cari jalan kerja. ade laa few jumpaa. nasib baik genius pandai. haha :P then kitorang ade sesi penggambaran untk majalah sekolah. haridharan dalam kelas tk habis2 tanye aku and anis pasal baju die, rambut die, seluar die, tie die. senang kata, package laa. alaa, haziq azfar pn tanye jee. haha mase nak amik gmbr tuu, haziq diri belakang sekali. then cameraman tu ckp kat haziq, ' adik nie gempak laa rambut, cicak jatuh terus mati '. hahaa kitorang gelak tk henti. haziq dah blushing aa:) lepas tuu rehat and pergi bertugas. lepas tuu kh, bilik menjahit. cikgu asyik marah2 kitorg jea mase tuu. kitorg pn mcm stress mase nak menjahit. then baru cikgu bgtaw aku, rupa rupanye cikgu stress cos rmai cikgu lain complain, our class have been using that room for like, 2 months dah. other teachers pn nak guna jugak. so kitorang pn buat kerja dlm keadaan stress, end up ramai jugak yg still tk siap including me. nak buat mcm mane, everytime kelas ade jea masalah. mesin itu ini tkleh guna ah, rmai guna mesin ah. but at least aku dh sampai part masukkan getah. lepas tuu blah pegi science lab. otw tuu, aku jalan dengan anis, nak turun tangga, ade laa few guys nie duduk kat tangga tuu dan menghalang laluan kamiii. aku nak turun die tk bagi, lepas tuu bukak jalan kecik je. aku jerit aa, die bagi aku jalan. then sampai bawah kat lab, kan sebelah tangga jea, kitorang dgr dorang nyanyi nyanyi lagu melayu lamaa dulu. kitorang suma jerit2 ckp sumbang aa, nanti hujan aa. anis lagi best, ' weh tuu lagu korang nyanyi untk funeral ke ? '. hahaa cos suara dorang sumbang and mendatar. katak lagi sedap taw ! :) kat dalam lab, check jawapan then kitorang buat kuiz, 10 mins sebelum balik. group lelaki lawan group perempuan. haha perempuan salah satu jea. lelaki dah satu ke dua. which shows that PEREMPUAN MENANG ! haha. kemudian aku baliiiiiiik. sampai rumah makan lauk ketam masak lemak :D






pakcik : amir, hebatlaa rambut kau. cicak jatuh terus sesat.
amir : alaa pakcik nie, pakcik tu, cicak jatuh terus tergelincir.

- anis cerita kat aku, mase tu die pegi giant, and amir and pakcik tu diri sebelah die. aku dengar dah kekek kekek ketawa. cos pakcik die tuu botak licin.

No comments: