Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, December 30, 2008

kisah silam

haha.
tadi aku chat ngan member lame aku.
name die syafinaz.
kitorang dulu same skolah.
tapi aku pindah 2007.
die pindah 2006.

kitorang chat2 tdi.
crite ar pasal hal2 dulu.
pasal kenakalan kitorang.

kitorang dulu nakal gileh.
suke ponteng kelas,
merayap 1 skola.
pegi kacau orang.

and 1 part paling gileh,
kitorang suke lepak dalam tandas.
erm,
aku,finaz,athira,amira n saadah.
kitorang kalo gi tandas,
1 jam lepas tu baru kluar.
bukan buat pape,
cuma lepak je.
=D

then ade sekali tuh,
sorang mamat darjah 5 nie minat kat finaz.
name die haiqal harun.
kitorang panggil die ikan haruan.
hehe.

sekali tuh,
die bagi surat kat finaz.
surat cinta lahh.
then aku n finaz gi nyorok kat belakang tembok nie
and kitorang bace senyap2.

mse tuh aku tgh bace,
tetibe guru kelas kitorang rampas.
aku,finaz,thira,mira n saadah terkejut gileh.
kitorang baru bace separuh.
finaz paling kesian,
x dpt bace langsung sebab kitorang rampas surat tu dari die.

tetibe cikgu zana,
guru kelas nampak kitorang.
die rampas surat tuh.

kecut perut jugak lahh.
sebab tu surat cinta an.
pastu cikgu dpt.
finaz dh nangis2.

then esoknye,
kitorang buat card
and tulis sorry
kitorang hantar senyap2 kat meja cikgu zana

bile cikgu bace
cikgu ckp kat kitorang
" tau pon nk mintak maaf"

mase tuh,
kitorang sume malu gileh
haha

and si finaz ni plak,
die minat sorang mamat nie.
name die amirullah.
amirullah ni bestfren aku gak ar.
gileh gak mamat nie.

amirullah nie ketua krs.
and finaz nie plak ahli krs.
so die suke gile amirullah nie.

slalu dlm kelas,
die tinjau amirullah ikut pintu belakang.
sebab amirullah kelas kedua.
kitorang kelas pertama.
lawak2.

aku n finaz ni plak pengawas since darjah 3.
so kitorang memang rapat lah.
kenal since drjah 2.

name pun pengawas kn,
mestila x sebaik yg disangka.
haha.
kitorang slalu merayau2.
kadang2 langgar peraturan gak.
tapi cikgu x tau.
hehe
jahat gileh.

and mase drjh 2,
aku n finaz nie kire bestfren gak ar.
tapi slalu gado.
almost everyday.

alah,
gado budak2 kecik2 punye gado.
haha

kalo kitorang gado,
mesti salah sorang drpd kitorang
akan pindah ke depan
sebab depan kitorang ade meja kosong
if finaz x pindah,
aku yang pindah.

bile balik,
baru kitorang mintak maaf and oke balik.
haha.
memang budak2.

aku n finaz pengawas.
athira n saadah pusat sumber.
amira murid biasa.

time rehat,
kitorang x akan turun kantin.
walaupun diwajibkan sume orang turun kantin.

kitorang akan lari pegi pusat sumber.
and lepak bilik cikgu kat pusat sumber tuh.
or kitorang akan masuk bilik computer,
and pakai computer tuh.
buat la pape kitorang nak.

slalu cmtuh la.
rase lawak bile ingat kisah dulu.
haha
=)

tapi senakal2 kitorang pon,
kitorang ade jugak jalankan tanggungjawab as pengawas.
cuma kitorang nie,
ramai cikgu anti kat kitorang.
hehe

1) bcoz kitorang nakal
2) bcoz kitorang agak pandai dlm pelajaran

itu lah yg cikgu slalu ckp.
tapi kitorang wat bodo jeh.

itu kisah 2006 lah.
kisah 2007 xde ape sgt.
just ade normal life.

aku xde geng nk buat kerja nakal,
sebab finaz dh pindah mase tuh.
haha.

yessss,
aku rindu ketika zaman kanak2 ribena !!
=DDDDDDDD

No comments: