Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, December 14, 2008

jalan2

hye-ea people !

smalam,
aku pegi shopping ngan family aku.

1st kitorang pegi pc fair
kat convention centre.
mase tuh hujan lebat,
so susah cari parking
+ orang ramai gileh.

then lepas pusing3
dapat jugak parking akhirnyeh !
=)

then masuk kat hall 1.
bawak adik aku yg 1 tahun tu dalam stroller.
and maid aku yg tolak stroller tuh.

maid aku ni jenas yang bebal sket,
bile tolak kat dalam hall tu,
die gi langgar semua org.
even my mom.

so mak aku bengang.
sebab dh la sesak dalam tuh.
then kene langgar2 plak.
last2 mak aku sruh maid aku tunggu luar hall.

then kitorang cari barang2,
then aku ngan adik aku plak duduk kat luar hall ngan maid aku.
kesian kan ?
hahaa.

then aku tengok mak aku,akk n abg aku
pengang sorang budak pompuan india.
sbenarnye,
budak tu terpisah dari family die.

so mak aku tanye die,
mak aku sruh die describe pasal mak die.
die ckp,
" my mom wears a pink shirt written number 20 "

so senang la kitorang nk cari.
then nampak makcik pakai bju pink and
tertulis nombor 20.
and die ckp anak die hilang.

so kes selesai.
=)

then pergi midvalley.
mase tuh dah pukul 6.

masuk2 jeh pergi cari teppanyaki.
lapar punye pasal.
gile penuh orang.
so beratur jap.
then dapat tempat.
so mkn2.

then pergi shopping2.
cari kasut adik aku.
pergi kedai bodyshop.
mak aku masuk.
aku join sekaki jeh.

then pergi kat decoration christmas tu.
amik2 gmba.
sbb lawa.
=)
every year buat mcm tu.
setiap kali christmas,
mesti pegi mid,
untuk tgk decoration.
haha.

then continue jalan2.
balik umah around 10.30.

and now,
kejap lagi nk pegi balik pc fair tuh.
entah ade prob ape entah.
lepas tuh mak nk bawak gi shopping.
either handphone or baju.
:DDDDDD
haha.



p/s = adik aku yang 1 tahun 4 bulan dah berjalan pada tarikh 13.12.2008 !!
          happy gilehhhhhhhhh !! =)

No comments: