Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, December 12, 2008

hye readers,
hurm,
actually,
mls nk update.
but tgh xde keje so update la.

pagi smalam,
aku n fam aku gi lawat abg aku kat hospital.
xde la pagi sgt pon.
actually,
dh dekat tengah hari.

kitorang pegi cheras dulu.
mak selesaikan urusan die.
then lunch kat restoran mamak.
=)

after that,
pegi IJN lawat abg aku.
die admitted kat hospital sbb jantung die reject badan die.
hurm.

then balik umah jap.
rehat2.
then ptg tu,
around 4,
aku,akak,mak n ayah aku pegi taman alam.
mangrove.
best gileh !
=)

memang greeny gileh kat situ.
and jumpe bnyk monyet.
cuma sygnye,
x jumpe monyet silver tail,
mak aku ckp lain kali dtg.
hepyyyyyyyyy !
:DDD

then pegi minum petang kat kopitiam jap.
mkn roti bakar skit.

pukul 7.15,
pegi kat kedai seafood.
Restoran Seafood Kuala Selangor.

ppukul 8.30,
kitorang pegi 
Kelip-Kelip Bukit Kuantan.
kat Kuala Selangor gak.

bayar rm 40 nk naik smpan die.
dh bayar2 sume,
pakai life jacket.
1 sampan 4 org.
so cukup2 untk ahli family aku.
even yg baby pun naik skali.
=)

then pakcik tu bawak kitorg pusing2 kat muara tu.
best gile vavi !!
nampak banyak kelip2.

then adik aku nangis.
mintak susu.
nasib baik kitorg dh buat susu botol tu.
so kasi adik aku minum susu.
and aku ckp

akak : wah adik ! minum susu dalam sampan,romantik gile !
aku : hahaa.tu la pasal.dulu,adik dalam perut lagi dh naik helikopter.
mak n ayah : *senyum2 jeh *

but kitorang bisik2.
x leh cakap kuat2.
pakcik bawak sampan tu kata,
kalo ckp kuat2,
nanti kelip2 lari.

then pakcik tu bawak kitorg pegi kat 1 pokok nie.
memang kelip2 banyak gile vavi !
pastu pakcik tu kate leh pegang kelip2 tuh.
so aku mcm carik kelip2 yg dekat n rendah jeh.
then aku pegang.

mule2 tuh,
susah gak.
sbb bile org rapat,
die stop berkelip.
so kene pandai2 la.

and aku dapat pegang kelip2 tu banyak kali la gak.
ade sekali tuh,
aku pegang kelip2 tuh,
then die lari.
aku cuba tangkap,
tapi tetibe die hinggap kat mata aku.
aku macam terkejut gileh !
sebab benda tu berkelip terang,
and kat mata aku.
so aku nmpk terang jeh.
i guess,
itu must be yang jantan la.
=)

then dh jauh pusing muara tuh.
pakcik tu bawak kitorg pusing nk gi jeti.
but on the way tu,
nampak lagi banyak kelip2.
sebab mase tuh dh gelap.
mase first round tuh terang,
sebab bulan penuh.

but its ok.
aku bersyukur gileh dpt pegang kelip2 tuh.

then smpai umah around 10.30
memang penat gile.
tpi rase best sgt2 !


 IJN = Institut Jantung Negara

No comments: