Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, December 9, 2008

hari raya

raya aidiladha kali ni 
memang penat gileh !

bukan penat ape,
cuma penat uruskan wedding akk sedara aku

so balik kampung hari ahad pagi.
xde la pagi mane pon
:D

blablabla

sampai kampung tengah hari.

mula2 pegi umah nenek aku,
tengok die xde kat umah,
so kitorang gi umah makcik aku.

on the way tuh,
terserempak ngan grandparents aku,
dorg from umah makcik.
so kitorang gi umah makcik aku
untuk makan and tolong2 kemas umah

sebab malam tu ada majlis khatam quran
penganting pompuan nk buat

duduk kat umah makcik smpai kul 6.
balik umah nenek 
then mandi2 and stuff

kul 7 pegi balik umah makcik aku.
x hilang penat dh kene kemas lagi.

malam tu.
ramai gak org dtg.

blablablablablablabla

balik umah malam.
and tido
kat bilik blakang.
dekat ngan dapur

ade la dgr bunyi2 yg seram skit an.
tpi wat bodo jeh.



8.11.2008
yeah.
selamat hari raya aidiladha.

siap2 pakai baju kurung.
then kluar gi kedai
nk breakfast

kitorang pusing SELURUH TOWN
tpi kedai makan semua tutup.
even kedai cina.

so pegi umah makcik,
and breakfast kat sana.

mase sampai tuh,
hujan lebat gile.
so tetamu sume belum ramai datang.

hari inilah hari persandingan akak sedara aku.

kitorang sume busy gileh.
buat keje non-stop.

aku,akak aku n diba(cousin aku)
kitorang kasi potpourri,buah n candy
kpd tetamu yg hadir

kitorang keje x henti.
setiap kali nak rehat,
makcu aku marah.
ish,
x paham ke org penat ?
sabo jelah !

tolong2 sume sampai habis wedding.
balik umah nenek pukul 4.
tido jap.
rehat2.

bertolak balik kl pukul 7.30.
and sampai kl kul 1 am.
lame an ?
padahal kampung x jauh pon.

yang lamenye,
sebab jam.
so dalam kerete tuh,
sakit gile badan kitorg.

sampai umah.
aku mandi.
on9 jap smpai kul 3.
then terus tido.

yeaah,
gile penat.
sampai skang pun penat lagi.



p/s = sye mrajuk ke x,bukan akk kesah pon !

No comments: