Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, December 5, 2008

geli

hye.
sori la lame x update.

mcm biase.
aku ade bnyk crite,
tpi mls nk update.

aku x tau knp ngan aku skangg,,
aku dh geli nk gune words yg x spatutnye tuh

words cmtuh aku gune kat girls jeh,
;)

geli arh,,

bile aku bce post aku
yg ade ayat2 sume tuh
and post psl him la,
ape la,
aku rase geli gileh.


hurm,
ari tuh gi park ngan susu n fr.
niatnye nk joging.

tpi x joging sgt pon.
bnyk amik gmba jeh.
;)

tgk la gmba2 nye kat blog susu.
memang cacat.
=)

hurm,
oh heidi,
aku akan terus tanya pasal cincin tuh.
padan muke ko!
:P

dan ko kene ganti coklat aku,
sape sruh mkn coklat aku.


mase kat taman tuh,
fr mcm nk lari jeh daripada aku n susu.

aku tau sebab ape.
........

dh ar aku mls nk post pnjang2.
;)




p/s = heidi gedik,, :P

No comments: