Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, December 20, 2008

hye.
sori lama x update.
mcm biase,
aku terSANGATla malas.
ni pon terpaksa update.

hurm.
18 Disember 2008

aku buat farewell party hari tu
=)

so pukul 7 lagi adriana dh call aku.
die kejutkan aku.
sebab die dh odw nk dtg umah aku.

so dengan terpaksanya aku bgun mndi.
mls gile.
=)
dh la sejuk !

then dh siap2 pakai baju.
adriana smpai.
tepat pada masanya !
muahaha!

then kitorg lepak2 jap.
tunggu an-nisaa nk dtg.
then nisaa smpai.
die bwk nasi goreng for lunch and sandwiches for breakfast.
tenkiu hun ;)

after tipa dtg.
followed by zie.
then kitorang lepak2 jap.
pstu kitorang gi double-A
gi cari barang2 perhiasan skit.

then balik umah.
kitorang start buat keje.
then aqil dtg around 9.30
sian gile sorg laki.
padan muke ko!
muahaha!
:P

then kitorang smbung kerja.
pastu aku,adriana n aqil pegi double-A again.
nak cari belon.
so kitorang beli belon
and aku beli air
pastu aqil sruh aku blanje die
then uncle kedai tu ckp

uncle : alah u blanje aje la die tu(mksudkan aqil)
me : x nk la uncle,die bukn bf sye pon(smbil jelir lidah kat aqil)
aqil : memang uncle,bf die sume org india.haha.padan muke ko.
me : *terus out dari kedai*

then kat luar kedai

aqil : aku x prasan lak dalam tuh ade org india
me : aku dh prasan.sebab tu aku terus kluar.ko memang ckp x pandang kiri kanan.

then adriana plak kelam kabut.
sebab nampak mak alyssa.
tkut mak alyssa bgtau mk die.
sorry hun ;)

balik umah.
sambung buat keje n amik2 gmba sket.
pastu fitri dtg.
slesai buat keje kul 12.
then the girls cepat2 naik bilik aku n bersiap.
haha.

then tgh bersiap.
awang dtg.
die bwk adiah glass chess babes,,
aku dh ckp,
aku cop adiah tuh,,
kehkehkeh,,

then pukul 1
ramai gak yg dtg
pstu kitorang mkn2 dulu
sbb rash n ridha x dtg lagi.

then bile sume dh smpai.
aku start game fashion show.
8 helai suratkhabar.
cukup la an ?
hehe.

then aqil brebut suratkhabar ngan aku.
kambing gileh!
=)
aku n awang jdi judge.
;)

then dh siap sume.
aku sruh dorg buat catwalk.
rash jdi model untuk group laki.
nisaa model untk group pompuan.

then kitorang judge.
x tau nk pilih mane.

aku tnye awang

me : awang,ko nk amik mne ? laki ke pompuan ?
awang : entahla wey.aku tgk dua-dua mcm sakai jeh!
all : HAHAHA.

tpi memang betul.
nisaa pakai wedding gown.
rash?
bak kata aqil
aqil : itu baju org asli la mengong !
hahaa.


sebab baju rash koyak.
and mcm x pakai seluar.
sbb depan tu dorg x cover.
so kitorang gelak mcm nak mati.
even aqil pun berguling.
hahaa.

and nisaa plak pakai skirt.
pastu dorang ckp x senonoh pakai skirt.
bagi aku,
pompuan pakai skirt xpe.
dari rash,
koyak2 suratkhabar n x pakai seluar.
haha.
(seluar betul pakai,seluar suratkhabar x pakai)

jgn salah anggap ye!

then aku x pasti dorg ckp pasal ape.
tetibe rash bgun n ckp
" auuuuwwwww "
ala2 pondan gituh
then kitorang gelak mcm nk pecah perut.

me : rash,aku patut rakam ko buat tdi n aku patut tunjuk kat kak sha
rash : haha.xyah la dowh
me : *lari amik camera* rash2 ! buat balik mcm tadi !
sume gelak lagi.
aduyai.

then kitorang main banyak lagi la games.
tapi memang lawak la.
guys x abis2 buat lawak.

aku betul2 happy.
then bile sume dh balik
tinggal zie,nisaa n cousin nisaa x balik lgi.

kitorang tgk crite hancock.
zie nk tgk.
die kate die rindu crite tuh.
haha.

then amek2 gmba
7.30 nisaa balik.

gmba2 nnti la aku msukkan.
mls
hehe
;)

anyway,
arini keputusan asrama penuh kluar.
erm,
aku x dpt.
sedih gak ar.
nges pon ade.

haha.
skbrp hanye 4 orang dpt asrama penuh

nabil n alif herman : sm sains kuala selangor
ikhwan : sbpi sabak bernam
hanif : kolej melayu kuala kangsar perak

hurm.
4 orang tu je dpt.
x caye bukak laman web
www.moe.gov.my

and tulis angka giliran mula dari
BG1651001 sampai BG1651080
check la sorang2.
sebab itu yg aku buat.
hehe
;)



p/s = yg dpt asrama sume lelaki,,bengang tol !!

2 comments:

Alia Syuhada said...

oitt...
blerr ko wt 2 hahh??
x ajk aku pon...
hu3...

aku bce jerk da skit perut aku trglk2...
ha3...

Norfatin Suraya said...

hehe.
sori la.
aku x ajk ramai.

tu la,
aku yg ade kat situ kat guling2.
=)