Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, May 26, 2011

Sunshine Smile contest :D


Salam :D

Tadi tengah blogwalking, tiba tiba terbaca post dekat Maria punya blog pasal satu contest ni. & boleh menang camera Polaroid Instax Mini 7S ! Okay bagi bold sikit, POLAROID. Have been my favourite since, FOREVER!

Nak tahu siapa blogger comel dan pemurah hati tu ? Sila klik sini cepat cepat !

So korang kena upload gambar korang yang paling ceria & senyuman yang paling best sampai yang tengok pun rasa nak senyum jugak hihi :D Nak tengok gambar mana aku pilih ?


Sangat ceria kan? Senyum sampai telinga tu! :D

" Senyuman saya paling ceria sebab saya gembira sangat dapat main buaian tayar ! :D "


Hehe biasalah, budak membesar kat bandar mana ada dapat main buaian macam ni, sekarang semua pakai buaian besi lepastu berkarat haha. So memang tengah ceria sangat lah tu :D


& now, kena tag 3 orang pulak ! So aku nak tag :

fara azmi (= ( kakak aku )
anis syafiqah
alia syuhada

goodluck untuk semua contestant! :D



p/s : thanks kepada Ashraf Jalil sebab sudi tengok post ni & bermurah bagi hadiah mahal ni ^_^

1 comment:

Norfatin Suraya said...

hihi thank you ashraf! :D gdluck juga nak pilih nanti :)