Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, June 28, 2009

you :)

hey you :)
you made me happy,
thanx to you ah weh ! :)

oh hari ni?
gempak jugak kott.
did karangan for bm. didnt really study for english.
talking talking talking dengan puan afida.

after recess, everyone was being so noisy.
susun kerusi meja and bersihkan kelas and stuff.
thivia's mother was the first parent.
2nd is hari's.

tengah tengok parents datang an,
suddenly i saw mine. my mom came with my el and lil sis.
haha cuak gilaa doe that time ;)

then kenal duduk dengan my mum masa jumpa cikgu tuh,
heaven yeaa, result teruk jugak ah.
puan marliana and teacher afida.

balik makan. and aku tidur kott. 
agak lame ah, cos like penat gilaa weh.

here i am now, blogging.
macam tk nak tido ah, tomorrow nak keluar pukul 6 pagi.
now is 1.30 am.
decide laterlater.


and i'm very very sory,
for not having stories to tell you guys.
pardon me yea :)










i l o v e y o u weh ;)

No comments: