Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, June 28, 2009

gahahah xD

pakcik : awak jadi menantu saya boleh ?
fatin : kenape pulak ? anak pakcik umur brape ?
pakcik : form 5. hahaa.
fatin : hahaa. pakcik, saye baru form 1. jauh lagi ah.
pakcik : takpe laa, saye simpan dulu :)
fatin : err. haha -.-"





those conversations.
merupakan salah satu bukti tentang kegilaan para askar.
aku pernah kene ade orang nak datang meminang aku.
do i really look that old ? hahaa.
orang yang baru jumpa aku selalu ingat aku 16. oh maaaaaaaaan.

oh yea btw,
jumpa askar pangkat tinggi aku jumpa kat kem lamaa haritu.
sory ah lupa name die, sory yeah uncle :)


uncle : * blablabla *
fatin : * turns around *
uncle : hah kamu ! yeayeayea FATIN ! yeah saye ingat kamu.
fatin : adoi uncle ingat ke. punyela ramai fatin
uncle : macam mane tk ingat, ape ade kat temerloh ? HAHA !
fatin : alamak, here he goes again. yea i know, ikan patin. satisfied ? hahaa.
uncle : ye ah sebab tu saye ingat awak. hahaa.




well, at least he made me smile.
ooh not just smiles, laugh as well.
thank you yooh uncle :)

No comments: