Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, June 22, 2009

nublan zaki norhadi




td aku saje jea jalanjalan bce blog orang.
then aku bace blog kak liyana,kakak raqib.
bce older posts die and jumpa banyak post pasal arwah nublan.
again,nges. aku terasa rindu kat die.
ny ade some pics aku amek dari blog frens die.
and dari myspace org.





                                                      nublan and friends yg pegi.


                                                                      before mandi.
  




nublan and kak fara, his love.




nublan's family.


                                                       the person who took his heart.



                                                           masa kat klia,before pegi us.


                                                        masa jenazah sampai kat klia :'(



          
                                                                dengan frens, before bertolak.




and ny ade video, aku amek from blog kakak raqib, kak liyana.
kak liy kate nublan buat video ny,special untk dorang :(



ouhh and, hari tu jalan2.
terjumpa blog arwah nublan.

http://crosswaynorhadi.blogspot.com



sesiapa yang membaca, sedekahkanlah al-fatihah buat arwah.
al-fatihah.





No comments: