Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, June 25, 2009

hurm?

penat lah kalian.
sangatsangatsangat penat with everything :(

sampai sekola agak moody.
tk cukup tidur kot. and penat i guess.
beratur mcm biasaa.
ada sedikit ketawa terselit di situ yeaa 
tenkiu kepada my girls :)

mase buat pj in class, kene buat sit up.
aku lupaa aku puasa, so lepas buat tuh,
haus like heaven gila. tahan jea ah.

sejarah kecoh pasal folio.
dengar mummy marah and bebel pasal kesalahan.
cikgu tk datang for bm. as usual.


rehat tuh, semua mencabar keimanan aku. aha
teman dorang pergi kantin.
time tuh tk lapar sangat. 
but haus jeaa. tapi alhamdulillah, boleh tahan


lab for science. and everytime kat lab,
aku mesti haus. tk kesah ah puasa ke tk.
penyakit pe tuh? haha -.-"

english.
kene bace poem kat depan. divided into 6 grups.
and aku pulak moody gilaa lepas baca poem tu.
in the same time, kelas bising.
lepas siap kerja terus tutup muka.
thanx anis kerana memahami :)

and tk belajar for geo.
siapkan kerja semalam jeaa.
and hari ny aku tk pegi koko.
tkde mood plus penat.




and yea, hoping for raining.
lame tak mandi hujan :)

2 comments:

^^ PinKy_FuNKy ~~ said...

bgusnyee die pocee..byk fadhilat bln rejab ni kn?hehe

Norfatin Suraya said...

hahaa. yeaa :)
kak in mesti tk puasa an ? :P