Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, July 24, 2011

#lelakisexybila


Assalamualaikum :)


Haritu ada new trending dekat Twitter, pasal #whenihavekids. Ramai jugak yang tweet pasal menda alah tu termasuk lah aku muehehe. Tapi sayangnya aku tak sempat nak printscreen ape benda yang aku dah tweet. Yang aku ingat ada satu tu aku tweet lepastu aku cakap ;

#whenihavekids I'm officially a mother. Hahaha stupid.

Lebih kurang gitew la ayatnye hekhek. Lol nak buat macam mana dong, bosan kan. TAAAAAPIIIIIII..... kali ni ada trending baru ! Hihihihihihihihihihihi ! ( saje kasik hihi lebih lebih supaya korang annoyed tahap gaban )

#lelakisexybila trendingggg on twitter wohooooo! Waisy aku pantang betul kalau cakap pasal lelaki. Lagi lagi ada perkataan sexy kan kan kan. Wahhh nampak bebeno gatai nya mu di situ yer fatin. hekhek gurau aja dong, jangan marah ya bapak bapak ibuk ibuk. Nanti gue panggilin si inulnya deh. ( okay eee lame gila apa aku merepek ni -.- )

Nak tahu apa aku tweet pasal trending tu ?


Hekhek bersemangat nokk, siap printscreen lagi ha nak tunjuk kat korang ( padahal sebenarnya guna post ni sebagai alasan sebab takde topik nak update ish ishhhh ). Aku rasa semua benda yang aku tweet kat atas tu macam ciri-ciri lelaki aku nak je hihi :3

Oh ye tak lupa juga,




Mana boleh lupa ni hihi

No comments: