Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, October 1, 2010

Mandi hujan

Yo.


Hello ! Tehehe tengah happy ni :D

Hari ni mula cuti, sebab budak budak form 3 nak pmr. Eeee kenapa la mula cuti awal. Baru first day cuti, aku dah bosan tahap melampau -_________-

Disebabkan tahap kebosanan yang melampau lampau, tetiba aku terasa nak mandi hujan, nak pergi hiking, nak pegi shopping, nak pegi segala macam lah. Around 12 camtu, hujan tetiba turun lebat gila ! :D Aku dah happy ni , hee. Terus text mama tanya boleh mandi hujan ke tk, siap bagitahu lagi tade petir sebab nak yakinkan mama, hehe.

Terus offline and pecut macam ninja naik bilik & terus bersiap :D Masa keluar tu pukul 12.30, budak budak semua balik sekolah. Terjumpa dengan faris, ajak dia join sekali tapi dia cakap tanak minggu depan pmr. haha wohkie takpeee. then terserempak dengan daus, jalan lah dengan dia sampai rumah dia.

bila dah sampai rumah dia, mak dia takde kat rumah and pintu kunci, so kena tunggu mak dia balik. kitorang ingat nak jalan pegi sk, cari mak dia so daus bawak payung, walaupun he's totally wet -.- memang mereng lah kalau dah basah lencun tapi still nak pakai payung :p entah kenapa aku pun balik rumah pergi amek payung -______-

then kitorang jalan sampai hujung jalan je, tetiba nampak kereta mak dia. So patah lah balik haha buang karan betul. tapi masa on the way balik tu, kitorang dah tk pakai payung hehe gedik betul bawak payung. then daus balik rumah dia and aku terus straight pergi taman.

mandi hujan sorang sorang dekat taman, sedih betul :( masa tu memang tk tahan sangat sejuk dia, lepak kat pondok dekat dengan buaian. teringat apa jadi kat situ -.- sejak kes tu lah, beruk tu panggil aku biawak -__________- ciz, menggelikan ! hahaha.

eh aku sampai asyik pandang kiri kanan tau, mana tau kut kut ada lagi ke biawak yang nak menggatal dengan aku. HAHAHA

Tunggu kat situ sampai hujan berhenti. Sebab masa tu macam dah sejuk sangat tahap tk tahan, haha tu lah menggedik lagi nak mandi hujan. agak agak hujan tinggal gerimis je, terus gerak balik rumah bawak payung ! haha poyoss disitu. OHH masa jalan kat kelopak air tu, nampak ada banyak gila tadpoles ! comeeeel sebab kecik ;D

Sampai rumah terus cuci kaki and berlari naik bilik, nak mandiiiii. Haha alhamdulillah sekarang takde tanda tanda macam nak demam pun, hoyeahh boleh mandi hujan lagi ! ^_^





thanks rain for covering my tears.

1 comment:

amira faqihah said...

seronoknya korg cuti :D