Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, October 5, 2010

Lets make a move


Yo.

Hehe as usual, sorry lama tk update. Bukan malas bukan apa, tapi.. ahhhh entah. tapi bukan malas kay ! Haha nak jugak nafikan -.- macam macam nak post ni, especially pasal jom ceria dekat skbrp last sunday ! :D Tapi kena tunggu cik abang nabil imad balik from asrama lahh baru dapat pictures -.- dah ada gambar baru ada mood nak update sebab mestilah kena tunjuk muka comel kan tehehe okay gedik gila.

So anyway, aku tk tahu apa yang tk kena dengan aku, sawan kot huahua. TIBA TIBA, aku macam seriously in love in baking ^_^ confession : aku adalah orang yang paling jarang & susah nak masuk dapur -.- so bila aku tetiba naik gila baking ni, memang ada something wrong somewhere lah hehe.


Yesterday, aku sanggup bangun pagi pagi ( okay tak pagi sangat pun, pukul 10 -.- ) untuk pergi ke rumah makcik aku kat area kajang. nak tahu tak nak tahu tak aku pergi naik komuteeeer, sorang sorang tehee poyos gila aku ni.

Since mak aku busy and kakak aku tk sihat, aku amek keputusan untuk pergi sendiri naik komuter. At first takut nak tanya mama sebab takut mama marah hehe. Tapi surprisingly mama BAGIII. Yeahhs i love my mamahhh :D

So mhm naik train pukul 11, sampai around 12 kat stesyen UKM. Eh aku baru tahu yang komuter dah start buat pengasingan gerabak perempuan and lelaki. Haha lame gila aku, berapa lama tk naik komuter ni ? -.- eh eh tapi still ada guys yang masuk gerabak perempuan, maybe dorang tktahu kot O.O

Sampai sampai terus cari kereta acu & terus gerak pergi kedai bakery Yummie kot nama dia hahah entah tk tengok. Acu kata kat situ ada berlambak bahan & jenis jenis tepung untuk baking, sebab tu lah aku sanggup travel pergi jauh jauh hehe. So yeahs aku beli tepung untuk blueberry muffin 1 kilo & tepung untuk chocolate muffin 500 gram (:

Campur tolak tambah darab bahagi untuk semua total, ada rm 10 je baki from duit mama bagi aku T__T Tiket pergi balik from Sg. Buloh - UKM rm 10 tahu tak, mahal gila. Nasib baik I takde heart attack, you.

Gelimat.

So yeahs bila dah cukup bahan tu apa lagi kan ? MULAKAN EXPERIMENT ! Ceh experiment hapenye, nak bagi orang makan ni haha. Malam tu jugak aku buat blueberry muffin ! :D Tapi tapi masa buat blueberry muffin takde amek gambar, sebab terlalu excited ehehe. Tapi tapi ! gambar buat chocolate chip muffin tadi ada, hee.


Okay sorry for the quality, hehe. Alaaaaaah kerja simple, snap from webcam, save file & upload kat blogger. Senang kerja, hati ceria eh okay merepek.



Huahaha itu je pun nak update. Eh at least ada update kan kan kan ? :p






Nak pergi muncitkan perut bye.

No comments: