Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, May 13, 2010

Ze Bestfriend.

yeay ihateyou -____- ^&$%#^*&&^% thankyou.


Ah, lets get started.


School is being mean + Life is being cruel + me, myself is being such an idiot = sucks.

Cant help it, im over-stress. eh ade ke such word ? whatever. I AM tired. Aku bukan mengeluh sebab terima dugaan dari Yang Maha Esa, tapi aku cuma penat. Sebagai seorang manusia biasa yang tiada superpower yang super, aku wajar (!) penat. Aku boleh men mengeluh & menangis.

Tapi bila terlalu banyak masalah hadir menjenguk dalam masa yang sama, mampukah kaki ini berdiri tegak mahupun bengkok sedikit ? Ataupun peluang untuk kaki ini terus terjatuh lemah longlai sangat besar ? Yee, memang kaki ini sedang menghalang dirinya untuk jatuh.

Aku tak mampu. Orang-orang yang aku berharap akan bersama di sisi aku, semua berpaling tadah. Entahla, takde orang yang aku boleh percayai sekarang ni. tak ada.


Aku nak off. nak pegi habiskan masa aku berdating dengan si masalah.







p/s : aku makan hati dengan attitude ze bestfriend.

No comments: