Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, May 17, 2010

OU & Original Kayu Nasi Kandar (:

heyhihello (:


Lama tarak jumpa sama lu orang.

Sabtu hari tu memang penat gilaa o.0 pagi tu pergi sekolah sebab gotong royong. At first, kitorang ingat nak kena ikut pandu puteri but then cikgu maznah panggil, kitorang bersih untuk kelas so YEAYY ;D

Aku & yamyam lap tingkap, ad sapu lantai, azni dengan few lagi kena sental meja, haha. Tengah tengah dok lap tingkap tu, cikgu maznah and cik azlinah datang kelas kitorang, nak susun tempat duduk. Kitorang TAKDE pilihan langsung selain daripada ikut pilihan cikgu, huahua. Tapi takpe aku duduk sebelah zie, yamyam depan kitorang and ad sebelah kanan zie. yeayy semua dekat dekat ;D

Habis gotong royong, balik around 12. Lepas tu balik mandi makan and rehat dalam 15 minit jea, sebab kena get ready for tusyen :( around 2.10 macamtu aku dah keluar rumah sebab ad amek kat sekolah. Lambat gerak sebab yamyam lambat sampai. Dah otw tu, jamn pulaaaak -.- aku dahla ngantuk & penat gila.

Dah sampai tempat tusyen, kena berkumpul kat atas sebab ada speech pasal UNSW. gila sesak and ramai orang :o tapi kejap je, lepastu balik kelas masing-masing. 1st subjek tu tak belajar pun, cikgu cerita lagi pasal UNSW and stuff. pastu waktu rehat, kitorang ramai-ramai serbu kafe and beli maggi cup ! sebab lapar tahap babeng ngiahaha. Then masa english, entah merepek apa apa hihi.

Lastly, math. Belajar coordinates. serious cikgu auww lucah gila. HAHAHA

Habis tusyen pukul 5, sampai rumah around 5.30. Sampai-sampai je, terus serbu katil. Auwww katil i miss you very the much you know. Tetiba kaklong cakap, ' wei koji datang pukul 6.30 tau, kita pegi ou tengok wayang, mama suruh tengok robin hood. ' YEAYYY tapi auwww baru nak dating dengan katil.

Takpe, demi berjalan, ku gagahkan diri ini. ceh gediknye ayat.

Pastu gerak around 7.30 sebab abg koji ada hal dulu nak uruskan. sampai sana, dah lambat pulaaak sebab cari parking takdee. So aku dengan kaklong turun dulu, pegi jumpa kawan dia kat gsc sebab dah mintak kawan dia yang kerja situ tolong book kan tempat. tapi tengok tengok dia dah belikan, auww baik baik (:

Masa tengah beli popcorn tu, aku call naim sebab dia kata dia nak jumpa bagi birthday present. Uish ni second time jumpa dia, huahua. then masa tengah call, aku tanya dia yang mana. dia kata dia rasa die kenal aku tapi tak sure. pastu aku cari-cari lah. tetiba ada orang berdehem tepi aku. MANGKUK PUNYA NAIM. dia tipu aku je rupenye, sengal gilaaa hahah xD

Tengah-tengah jumpa naim tu, terserempak pulak dengan akif and adik dia. hahah lawak je xD

Nak tahu naim bagi apa ? tengok ni.


cubalah teka. abg koji kata, biji kelapa sawit. AHAHA


Movie starts at 8.30, habis around 11 kot. Pergh, robin hood was AWESOME ! sila sila lah bawa diri untuk menonton robin hood, pasti takkan menyesal ;D

Lepas habis robin hood, tetiba aku lapar. then semua pun ikut lapaaaar, hahah. ajak abg koji makan kat original kayu. Order sampai agak lambat sebab ramai orang, heheh. Duduk situ sampai kul 12.30, then balik sampai rumah kul 1. Gambar ade, tapi malasla upload HEHE.



Sekarang masih penat kesan daripada hari guru. itu lain punya post okie. tataaa (:

2 comments:

acer902 said...

Yeahh!! Baik punye posing! ;D
i meant mister sawit, not you in...but good try, ;D

Norfatin Suraya said...

im, you still on blogger ? Haha nak puji that sawit je, mentang mentang you bagi ;P weii i awesomela xD