Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, May 1, 2010

Here i am, standing as a 14 years old girl :')

heyhihello (:


Yeayyy, dah genap 14 tahun ! I'm getting old, im getting old, im getting old. Ohh Suraya, dah besar kau, tapi perangai macam budak budak lagi. macam mana ni. ish ish.

Bangun pagi jea , dah senyum sampai telinga. Ucapkan kesyukuran pada Yang Maha Esa, kerana telah memberi peluang kepada diri ini untuk hidup selama 14 tahun bersama yang tersayang, Alhamdulillah ^_^

Sampai sekolah, cari si comel, sebab dia kata dia mungkin tak datang, dia tak sihat
:( and tengok tengok, memang dia tak dataaang. Agak sedihla, cos ni first time sambut my special day dengan dia, tapi dia tak datang. Takpelah, jam yang diberi mengubati luka di hati (: wei ayat takleh belah. Semoga cepat sembuh comel ^_^

Masa sampai depan kelas, athirah dah datang kejar aku, lepastu dia nyanyi lagu Happy birthday kuat-kuat, zue pun macamtu, HAHAH wei malu je. ramai orang tengok, HAHA. then masuk kelas, tetibe Anis syafiqah datang depan aku melompta-lompat hyper, nyanyikan lagu birthday. huahua. blushing nak mampus kot masa tu, oh and terharu :')

Perhimpunan and belajar macam biasa. Masa kart perhimpunan, jalan dengan mariam nak pegi line. Tetiba thariq panggil, sebab dia nak bagi hadiah. Rupanya hadiah daripada nabil untuk aku & zie (: . Disebabkan keterujaan nak sambut birthday, homework ada yang tak siap, ingatkan aku sorang, rupanyaaa ramai lagi tak siap xD especially sejaraaaah, heee. kelam kabut siapkan, sebab taknak kena rotan, huahua.

Balik sekolah , prep macam biasa. Kitorang berempat kumpul kat meja belakang as usual, and aku berjaya siapkan kerja math walaupun banyak cakap, tehee. Lepastu kitorang straight pegi makan kat kantin, teman nisaa makan. Kitorang beli air blended jea.

Masa koko, kitorang tak masuk kelab koperasi. Instead, kitorang beralih angin sekejap. Join khai, azni & nasha untuk kelab fotografi. Dorang pun tak buat apa apa, bebas amek gambar. So kitorang jadi model tak bertauliah dorang la, tehee. Well, mostly aku lah. Birthday girl nak lebih je, HAHA



ni nakk bajet comel namanya. hahaha.


irresistable , huahua ;D


creds to afiq dengan new lens dia ;P


oldstyle je. hahah xD


Conclusion is, i had fun on my birthday ! Thanks to all those lovers , ahh

And thanks to ALL yang wish aku birthday, kalau nak listkan kat sini, memang tak terkira. hahah. Thanks to those yang wish awal, yang wish tepat and yang wish lambat, SANGAAAAT dihargai ;D

Tak dapat banyak hadiah pun, tapi takpe. Yang penting, korang ingat ;D

Comel bagi aku hadiah hari rabu, sebab dia kata takut tak sempat bagi awal masa birthday aku. So masa dia bagi tu, aku cam teragak-agak nak amek, pastu bila bukak jea pembalut, memang ternganga habis lah wei. Aku tak sanggup nak amek, aku pulangkan tapi dia suruhh jugak amek. Then aku suruh dia bukak and pakaikan, sebab aku cam tergamam gila. Seriouss, nak nangis sebab terharu sangat :')

Nak tahu comel bagi apa ? Huhu. Sungguh tak dijangka, comel bagi aku jam Swatch, tali warna putih, dalam design hearts warna warni. WEI COMEL GILAAA ^_^

Lepas tu lepastu, nabil fikri bagi hadiah patung Dino warna merah, hahah comelje. Plus kinder bueno and kodak kamera pakai buang. And again, aku ternganga masa aku bukak hadiah tu, hahah. Tapi kan tapi kan ! Dinoo dah kena rogol dengan poodle, kepunyaan syeera. HAHAHA

Then then, nisaa bagi aku gelang bonita. COMEEEEL. dia punya design design tu plus mengerlip, hahah tiba tiba cam rasa suka melawa je aku ni, hahaha. Kitorang semua dapat gelang from nisaa, tapi buah buah design dia laaaaain. nisaa jahat je, masa tu dia kata hadiah aku dah berhabuk and hilang, sebab lambat sangat birthday aku xD

Malam tu pergi beli kek dengan kaklong, tiba-tiba terasa nak makan kek buah, so pegi beliiii kek buah hoyeahh ! Sambut semangat gila, rasa macam lama dah tak tiup lilin, huahua. Aku rase gambar aku malam tu comel, hahah gila perasan.

Masa dah masuk 29 April tu kan, ade satu perasaan pelik yang aku rasa. aku rasa macam ' oh dah 14 tahun hari ni. its 29 of april and im 14. repeat, im fourteen '. and and kan aku lahir pukul 9.45 malam, ada few people je tahu pasal tu, and bila dah pukul 9.45 malam, dorang wish aku. Masa tu, perasaan sama datang balik, like aku dah genap 14, GENAP 14 tahun. huhu, agak sedihh.


Takpelah, theres more to embrace in life. Ni baru sikit. Perjalanan baru nak bermula, come on, kena semangat ^_^


Semoga lepas ni, hidup aku lebih ceria dan bahagia, AMIN (:

2 comments:

Aiza Hanis S. said...

happy belated birthday :)

Norfatin Suraya said...

thanks kak aiza <3 (: