Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, March 7, 2010

Majlis Muzakarah & Penetapan Azam (:

hey hi hello (:



Pada hari sabtu yang lepas ( skemanye o.0 ) , aku semangat je bangun nak pegi Muzakarah, tapi still bangun lambat jugak xD yela, suasana sejuk nak hujan je, mane tak aku ngantuk. bila nak keluar rumah, tetiba pulak hujan turun dengan lebat gila, hoho bagusla hujan teman aku pegi sekola HEHE.

Macam biasa, kena la kecoh. tak sah punya tak kecoh. EH surprisingly, asyrul datang wohhh ;D Bila mak aku sampai, kitorang pegi daftar and masuk dewan. Duduk dengar ceramah yang aku paham tak paham heeee. Dah tu, keluar la kamera ...... :D



macam muka nangis. CEHH ke muka baru bangun tidur ? :P


apabila kebosanan melanda :)



muka tak mandi, sila contohi.


ini muka mandi tak bersabun.


kepunyaan badak * coughs


tu pulak, contoh muka nak tidur * Kan keje die tidur je :P


ifwat yang kecik lagi comel. tapi paling nakal.





yakinlah pada diri anda.














tamatlah sesi pada hari ini ye (:

No comments: