Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, March 22, 2010

ah, what a day.

hey hi hello (:




Harini teruk. teruk teruk teruk :( okay pagi pagi dah bangun awal. and mandi air sejuk. improvement okay xD get ready pegi sekolah, keluar rumah macam biasa.

Waktu perhimpunan tak selesa. best friend telah datang menjenguk, so sakit perut sampai tak larat nak berdiri =.= tak fokus sangat pun ape benda cikgu bebel kat depan HIHI.

Masuk-masuk kelas je, zulaikha wish congrats. aku pun macam ' huh ? o.0 ' . takde ribut takde taufan, tetibe je wish. tengok tengok atas meja ade kertas exam. Baca Bismillah, baru aku bukak HEHEH cuak. Tapi Alhamdulillah, A ! ^_^

Lepas english subjek bm. heh cuak kot. dorang cakap bm ramai dapat b. bila nama kena panggil untuk amek paper, kaki taknak gerak. aduyai kaki, saje nak gedik gedik kan. takpe takpe tuan anda faham perasaan anda. bila dah amek paper, tengok tengok dapat B. makk nak nangis kot sebab dapat 78%. lagi sikit nak mati dapat A taw :'( huuu takpela kenala terima.

Masa rehat jaga blok D, row form 3. aku tengah buat nota agama masa tu, tetiba madir datang.



madir, fatin, amir amirul,


fatin, fawwaz mana ?

tuu, kat hujung sana.

alaa, jauh sangat la. kau tolong pas kan benda ni kat dia. * letak atas tembok/border (?) *

hmp okay. * pandang benda tu, terkejut * AAAAAAA ! * lari *

hahaha fatin, kau jerit macam perempuanla.

bongek la korang ni. ayomakk.


Kalau lemah jantung, die on the spot maynn.


Lepas rehat sains. tak buat ape sangat, siapkan homework and kerja kerja sikit, tak belajar. lepas tu aku tidur sebab perut sakit nak mampus. Balik kelas, subjek sejaraaaaaah. Cikgu azlina takde so kitorang belajar sendiri.

Lastly agama. ceh serious cuak nak amek paper. First first nama kena panggil, nama ' Fatin Suraya ' =.= EHEM seperti biasa, kena fikir negatif dulu baru bukak paper CEH teruk gila aku. Alhamdulillah, 83 ^_^ tapi cari punya cari, dapat naik lagi 1 markah. walaupun satu, besar nilai tu (:

Waktu balik, makan kat kantin sebab perut dah gastrik. Lepas makan masuk kelas untuk prep. siapkan peka sikit sikit ceh memang teramat sikit pun. Lepastu teman dorang duduk kat pondok. tah kenapa ada cikgu tercirit kat area pokok tu. Bagus la kucing tu, aku salute. sekecik dia pun boleh bagi baja kat pokok . eh taik kucing tu boleh jadi baja ea ? o.0

Ammar dengan segala kejahatan yang terkumpul dalam diri dia untuk kenakan aku, dia bawak kucing tu and baling kat aku. betul betul sebelah aku. menjerit melompat aku lari. almost nangis tapi nasib baik tak. ceh kena cover kan, wakaka xD lepastu punyela sedap die menggelakkan aku. ayomakk.

Balik rumah je bibik kate elektrik takde, satu taman takde elektrik. mak aih aku dah ler demam, flu and migrain. cemane ni cemane ni. orang sume takde kat rumah, keluar. tinggal aku , bibik and sofea je. last last aku bawak sofea masuk kereta mama, on enjin and duduk dalam aircond wakakak xD

bila dah lama sikit, masuk dalam rumah sebab taknak bazir minyak. oleh kerana aku sakit kepala yang teramat, aku boleh tertidur macam tu je. tapi masa tu hujan, so sejukla sikit kan. tapi serious shot rasa macam nak meletup kepala eden.

Abah sampai around 4 something, terus get ready nak pegi amek mama kat klinik gigi, sampai sana mama tak siap lagi, so tunggu kat siap sampai pukul 7 kot o.0 mama kat klinik gigi since 12, bayangkan la betapa penatnye. DAHLA SEJUK DENGAN KONDISI DEMAM AKU NI HOIH MATI =.=

Mama dah habis around 7, terus amek abang ngah kat ktm sebab takde teksi. And pegi makan sebab mama tak makan for the past 7 hours, mama breakfast sikit je. aku makan sebab adik aku nak makan nasi, so aku kena share dengan dia. kalau ikutkan, tak larat dahh.

Haih, rasa bersalah dekat fawwaz sebab tak dengar cakap dia haritu. tengok sekarang dah sakit :( fawwaz fawwaz sory taw :( EH hp dia kena amek, weekends je dapat. huuuuu rindu :'(



Sighs okayla nak siapkan peka sains. rasanya buat mana yang larat je kot. byee peeps, take care (: jangan jadi macam aku, sampai sekarang malas nak makan ubat xD

No comments: