Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Sunday, March 21, 2010

its about time.

hey hi hello (:





School is gonna start tomorrow. And we're going to do the same routine again. Perhimpunan, kelas, rehat, kelas, balik, prep/ictl, koko. Same routine, different dramas. Hoping for a great one though.

Ahh naik sekolah, exam papers WITH result =.= ISH taknak terima la. suruh cikgu simpan sendiri sendiri boleh ? kalau markah baik je baru bagitahu heeee ^_^ apa-apa pun, cuak nak tahu result sejarah. NAK A NAK A. sape taknak ? xD

Saya masih ada saki daki OPS i mean baki heheh, peka sains yang tak siap lagi. HARUS HARUS disiapkan malam ini juga. CEHH semangat je padahal ramai gila tak siap peka sains. takpe takpe aku baik ( Yee sila lah muntah penuhkan baldi ) ;D

Okay baik aku off since aku merapu melolong tah mende kat sini. Anyway, selamat kembali ke sekolah untuk semua pelajar ;) taknak ucap kat cikgu, sebab mesti cikgu taknak balik sekolah. EH astagfirullah, kau ni mulut main sedap je ek. ampun ampun.

okay okay selamat kembali ke sekolah kepada pelajar dan cikgu cikgu sekalian ;D semoga kita lebih bersemangat untuk belajar dan mencapai cita cita yang harmoni kekal abadi.




AHH FINE AKU OFF BYEBYE

No comments: