Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, March 30, 2010

i menyampah okay.

hey hi hello (:



Heh warning, ni post tarak kasi can punya. wa tarak mood la today. like banyak gila orang cari pasal =.= tekankan perkataan banyak. terima kasih.

Pagi pagi awal buta masa aku keluar rumah lagi, dah ada orang buat aku sakit hati. janji tak di tepati. nasib baik boleh difahami. haih. dah dua kali dah. takpe fatin sabar, masih boleh diterima.

Sampai sekolah, cepat cepat tolong mus pegi tukar number pmr dengan spm, aku sampai lambat. ayomakk. Masa perhimpunan okay kot, tapi ade beberapa minah taknak dengar cakap, hamek kau sekali kene sembur. rasa terlepas sikit geram aku. HEEE nasib lah korang en.

Lepas perhimpunan terus masuk kelas. Subjek ehem yang-aku-tak-minati pada waktu pertama. Mula-mula dorang cakap cikgu tak masuk, so kitorang pun cam best ahh wooh pagi pagi takde cikgu masuk en. tetibe lima minit selepas tu cikgu tu masuk, so kitorang pun cam hmp okay la, lagipun kitorang kinda tak suka cikgu ni.

Entah sape tah tanye masa tu, about buku sketch and stuff. tetibe cikgu pusing belakang, tengking kitorang pasal tk bawak buku sketch. dia kata everytime waktu seni kena bawak buku sketch, since takde buku teks for seni. kitorang cam terkedu jap. cos like ramai gila tk bawak. tapi perlu ke die tengking ? dah la tengking depan depan muka masing masing, tengking okay, bukan marah.

Masa mula mula tu pun dia sampai lambat, so taufiq pegila panggil dia. all of sudden taufiq yang kena marah =.= i mean like, bukannye taufiq tu tahu pun why dia lambat, tetibe kena marah. and masa tu, aku dgn adriana pegi bilik guru, sebab nak jumpa pn hema. balik kelas tengok-tengok khairul, budak petang tengah pegang bola, berdiri depan kelas kitorang.

As expected, kena denda dengan cikgu tu.

Dorang cakap bola tu masuk dalam kelas, kerol nak amekla bola tu, tetibe cikgu suruh dia stop and berdiri kat depan. cikgu tengking ( again =.= ) dia and cakap dia takde budi bahasa la ape benda merepek la. dia cakap kalau die perdana menteri, die ada buat some sort of peraturan kalau pelajar tu buat kesalahan atau takde budi bahasa, dia akan sebat pelajar tu depan org ramai. everyone was like, wth ? mariam dah cakap mothereff. amek kau, jarang okay mariam macam tu.

Masa tu dah bunyi loceng, aku yang dah tak tahan ni tolong la bagikan salam bagi pihak taufiq. sebab aku tak suka cara dia handle kitorang, macam terpaksa gila =.= tetibe masa tu dia datang depan AKU, die tengking ( masuk kali ketiga dah =.= ) huisy, panjang lebarla die cakap. aku tengok ramai budak budak lain tak amek peduli pun ape dia cakap. aku ni haa kena mengadap dia sebab dia suh aku berdiri.

Part paling kitorang tak suka, dia memperlekehkan pekerjaan lain. Bukan nak merendahkan martabat guru, tapi guru pun tak patut memperlekehkan pekerjaan lain.

Heh kitorang buat donno je. Lepas die keluar, semua suruh aku bersabar. heh memang hot ah walaupun tak peduli sangat pun.

Masa sains, kitorang buat kerja homework sains yang cikgu labibah dah bagi sebab cikgu tak ade for one week. yeay takyah pegi lab ! hahah kalau pegi lab je, mesti syndrom mengantuk menjenguk =.= lepas sains, buat tatabahasa for bm.

Rehat.

lepas rehat subjek geo. harini tak mengantuk, YEAY ! hahah jarang tak mengantuk waktu geo (: lepas geo, math. Masa tengah tengah buat math tu, tetibe ada budak datang cakap pn afida panggil. so pegi la jumpa pn afida kat bilik guru. HEHEH dapat sebiji gula from cikgu irma murni, ngantuk punya pasal xD

balik kelas je, cikgu suhaila dah keluar, dia keluar awal sikit, ada hal kot. lepas math terus sivik. belajar sivik sikit je, lepastu buat keje sendiri. next week kena berlakon. EH, makin lama kitorang makin okay dengan subjek sivik ni. hahaha.

balik tu dan sampai la ke petang, banyak sangat kes kes nye. tak sakit hati, cuma terasa. huhu menggedik betul aku. haih nak kena off. dah malam, kena tidur.

" online eh tadi ? " - mama.


kan dah kena attack. so baik tidur sekarang, HEEE. maafla post ni menggedik. mintak maaf jugak bagi sesiapa yang terasa, tiada niat untuk membuat sesiapa pun terasa. apa orang kata ? hanya luahan hati.

okies, night ! (:

2 comments:

adriana nadhirah said...

kau pun satu,, pegi bt macam tu sape suruh tau laaa bengang tapi krg hajar gile kut,,

Norfatin Suraya said...

mmg la kurg ajar. tpi tah, tk suka. kalau die tknk ajar, tkyahla masuk. ni mcm terpaksa je ajar.