Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, July 20, 2009

weekiee weekiee

pada hari sabtu dan ahad hari tuu,
pergi pwtc. ade business exhibition.
kerja meh :)

nie lebih kurang mcm midvalley,
but but but,
midvalley memang khas untk yg nak cari kerjaa.

eh ter sangat laa sorry sebab ape yg berlaku pada hari sabtu,
tak ingat aa.
sorry sgt :(


and pasal hari ahad pn, tk BERAPA ingat.
haha nyanyuk :P


datang pagi ahad tuu dalam keadaan mengantuk dan penat,
tidur lewat seh malam sabtu. hafiz aa nak lawan boling ! :)
then buat kerja mcm biasa.
jalanjalan dgn mama, usha usha booth kat situu.

pagipagi lagii dah beli mini donuts.
let me tell you, donuts die memang superb fantastic awesome ah !
kecik, comel, lembut, sedap ! ada mcm2 perisa.
but kitorang suke coklat and campur gula biasa.
makan mase panas, kesedapan die tk mampu diucapkan dgn katakata. haha ;)

sambung kerja. oh oh nie lagii satu makanan.
jambu ! oh man jambu die from johor.
memang sumpah manis and sedap ! asam die lagi kawkaw.
huahuahua. makan je keje an ? xD

pukul 2.30 pm tuu, ade show from adam af2 and the BAD boyz.
haha though sbelum nie aku tk minat adam, cuma sikit laguu die.
aku dtg jugak tgk show tuu :)

but aku cakap memang sumpah superb gempak awesome aa !
the BAD boyz punye dancing memang best ah ! terpegun kot aku time tuu.
haha.
and and and,
tk silap aku nama die Chak, abang kepada stacy.
tarian die was like HOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILAHOTGILA
entah berapa juta kali tah aku cakap camtu kat kak faiezah. die pn dah muak dgr. haha :)
but memang tgk live pulakk tu, so agak bising and gempak.
ade few new songs by adam yg aku suke. lirik die bessst.

then petang sikit, abah dtg.
bawak abah usha apetah name booth tuu.
aku tertidur kejap mase die xplain, sungguh tk beradab.
huahuahua.

then balik booth. susun all the tickets.
eh kak latta got the highest leads and dapar satu ke dua free leads from auntie hani
as a reward to her. man ! lepas nie kene cari more leads seh.
btw, congrats kak latta :)

then lepaklepak, tutup booth.
tunggu dorang bincang2 and stuff.
lepas tuu balik. kak faiezah tumpang cos rumah die kat bandar baru jea :)
stop kat obr, had dinner.


pictures are coming in the next post :)

No comments: