Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, July 25, 2009

jumaat.

hari jumaat ?
bad day kot weh.
urm.


pegi sekola awal.
nasib baik bangun awal SIKIT.
sikit jea, hehe.

then ade ceramah sempena isra' al mi'raj.
ustaz tuu memang fun gila. starting ceramah jea kitorang dah gelak mcam orang sewel.
then ade satu part nie, die tanye soalan kat budak nie,
then budak tu jawab salah. lepas tuu taw ustaz tu cakap ape ?

kamu silap, kamu silap

aku dah gelak macam nak pecah perut.
at that time aku teringat hafiz jea. die ah sebarkan virus camtu kat rumah aku nie -.-"
then everytime ustaz tu gelak, mesti kitorang gelak.
die gelak lawak jea. huahua.

then masuk kelas, oleh kerana aku p,
aku senggugut yang sumpah teramat tk tahan.
itulah yang paling teruk aku pernah kene.
sampai nak jalan pn tk larat, mintk pn afida panadol,
teacher tanak bagii. nak tanak tahan je ah.
nasib baik waktu rehat tuu,
adriana bagi ubat panadol warne pink tuu. ape name die ?
entah -.-"

then dah lame sikit okayy.
lepas tuu ade laa sedikit benda teruk berlaku.
malas kot nak cakap,
biar ah kau en ? :)

sakit kaki dan belakang.
akibat perlawanan softball pada hari semalam nya.
so pergerakan agak terhad.





balik (:

2 comments:

Siti.Khatijah said...

kau tau tak , ustaz yang bagi ceramah waktu petang . BORING GILA ! . asyik sebut 'maka' je . adoi -.-"

Norfatin Suraya said...

ustaz ape name die ? bukn ustaz uda ke ?