Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, July 17, 2009

bola lembut

hello :)

hari yang biasa. cuma,
sangat sangat sangat busy today.
masuk kelas lepas rehat, moody.
sorry teacher afida.


petang tadii,
pergi taman brp 7, teman dorg softball.
hajar,azni, haziqah and ifwat datang rumah aku pukul 3.
time tuu baru bgun tidur. hee.
penat aa, ingat nak rehat jap. nasib baik dorang kejut.

then pegi taman,
otw tuu. nampak all the boys kat taman.
then dorang jerit from seberang, suh cepat. hahaa.

then buat perbincangan kat pondok japp.
something happened.
mase tuu dorang tengah main sepak2 bola tenis tuu.

then mase azni sepak tuu, die sepak tepat kene hidung aku.
aku dah la duduk bertentangan dengan die.
so memang tepat ah. terkejut seyh.
memang rase pedih yang teramat sangat sangat.

secara spontan air mata mengalir,
sume dah kerumun tepii aku.
tanye okayy ke tk.
teruk laa jugak, hidung berdarah teruk.

dah laa mase tengah nangis tuu,
mukhsin buat lawak.


mukhsin : alaa fatin, sabar kayy. dulu aku penah kene kat pipi
hajar : oi. kau tu laki, die pompuan. mesti la die lagi sakit.
mukhsin : eh mase tuu aku pompuan taw ! :D
fatin : hahaa :)


terus tak jadi nak nges. haha.
tenkiuu mukhsin :)

then dorang main dulu. aku duduk rehat kat tepi.
lepas tuu baru join sikit2. ade laa kot tolong.
tapi best weh main softball :D

then dah pukul 5. tunggu parents suma amek.
kitorang dudukduduk bawah pokok.
ramai je buat lawak, sakit pipi gelak.

and and and, bahaya ah main softball.
mukhsin kene bola kat tangan and kaki. kaki die darah.
solihin kene kat perut, berape kali tah.
aku kena bola sepak tuu, ( ifwat bawak )
kene kat kepala, dua kali.
haha, ramai lagi larh yang kene.
nasib baik fun :)



imran :)

taufiq<3
azni<3
taufiq and azni <33
mukhsin<3

tuu semua adalah pics yang diambil semasa bermain.
sorry ah quality low :)

lepas tuu chit chat bersama.
happy suka ria gelak tawa bersama sama :D:D

4 comments:

Fatimah said...

hi kak fatin..saya nak tanya jap..mukhsin tu tingkatan 3 ke?mukhsin masran ke?kalau betul..dia tu abang saya! ejaan nama betul dia muhsin..harap awk balas!:)

Norfatin Suraya said...

fatimah : yea die form 3rk. bagus laa dpt kenal adik die. darjah bpe ? eh mane jumpa blog nie ?

Fatimah said...

Hi Kak Fatin...betullah!tu abg saye!mana dpat blog ni?saya ni suka tengok org punya blog,saya main tekan je pastu terjumpa lah kak Fatin punya blog..saya pon bacajelah..darjah 6..
balas ye :D

Norfatin Suraya said...

haha okayy. akak dh bgtaw muhsin, die pn terkejut awk bace blog akak. haha. eh betul ke mukhsin tkde phone ? kalau tk nanti nak serang diee, hehe :)