Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, November 23, 2010

I feel so low



Aku rasa hina. Aku rasa malu. Aku rasa bodoh. At times, aku rasa useless. Aku rasa aku tk mampu. Aku tk mampu buat semua benda. Aku rasa aku lemah. Aku rasa uneducated. Aku rasa macam sial. Aku rasa aku pembawa malang. Aku rasa aku ni memalukan. Aku rasa kerdil. Aku rasa aku ni menyusahkan hidup orang. Aku rasa unwanted. Aku rasa asyik nak tutup muka bila keluar rumah. Aku rasa hina, again



Yeap, ini yang aku rasa sejak kebelakangan ni. I feel so, low.


Aku bukan lagi budak yang suka gelak. Aku bukan lagi budak yang suka merepek. Aku bukan lagi budak yang shines everyone's day. Aku bukan lagi budak yang ada keyakinan diri. Aku bukan lagi budak yang sentiasa bersemangat. Aku bukan lagi budak yang banyak cakap. Aku bukan lagi budak yang penuh dengan idea gila gila. Aku bukan lagi budak yang perangai macam orang gila. Aku bukan lagi budak yang sentiasa hyper. Aku bukan lagi, mahyun.



What has got into me ? I HATE THIS, I SERIOUSLY DO HATE THIS FEELING. Can someone bring back the old me ?






pasif...

2 comments:

Shahera Zahari said...

Hey, I miss you and I hope when I meet you, I can meet th old you. Please

Norfatin Suraya said...

shera, miss you too. i knoww :(