Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Saturday, November 6, 2010

Haaaaa !

Yo.


Korang semua korang semua ( cakap macam panggil satu kampung haha ), cepat siapa bosan angkat ibu jari tangan ! Eh taknak nanti macam cakap bosan tu best je hehe.

Okay okay pengubat bosan.

Korang nampak tak di sebelah kanan skrin korang blog tu tapi sebelah kiri blog ni ( ah buat buat paham je eh huahua ) nampak section ' Please click please click ! ' tuuu ? Agak agak kenapa aku letak section tu ? Untuk mencantikkan blog ? Tetttt ! Salah haha padan muka kau salah hahaha gelak lagi hahahaha. Okay sawan.

APA KATAAA, kalau korang bukak blog aku ni and happen to be section tu ada iklan ad, korang click eh click eh ? sebab tu lah nama section tu please click please click. ahah. if im not mistaken, 10 sen per click. haaa so korang click lah banyak banyak banyaaaaak.

tapi the money flows into my account hehe. tapi apa salahnya kan ? korang menolong aku dapat duit and korang pun dapat pahala WOHOOO ! Hujung bulan bila cheque sampai rumah aku, jom kita pi pekena teh tarik kat mamak, aku belanja hoho.

Tapi mamak jela boleh. Kalau aku belanja secret recipe ke haagen dazs ke, serupa korang tkpayah tolong aku click mende alah tu sebab nanti duit tu habis terus cenggitu je T___T kesian aku hukhuk.



Kalau korang buat ni aku sayang korang ! Haaa nak aku sayang ke taknak ? Cepat cepat ! HAHAHA xD

No comments: