Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Monday, November 24, 2008

lelaki

aku benci lelaki.
repeat,
AKU BENCI LELAKI.

sume laki same je.
cakap mcm babun.

seriously la,
i really hate guys.


1 of my fren,
baru je clash.
and her bf pun memang idiot

sorry 2 say this bout her bf
but its true.

and the girl know im writing bout her bf.


and i found this writing
from alia syuhada's myspace.

just wana write it here.


SATU PERJALANAN YANG DINAMAKAN CINTA

for me,cinta itu ialah satu perjalanan yg boleh membawa perubahan yg besar dalam hidup.
for example,i da habiskan perjalanan itu in SAD ENDING.

kite akan mulakan perjalanan kite apabila kite menyedari yg kite sudah mula menyukai seseorang yang bernama LELAKI.kite akan suka orang tu smpai ade satu mase tu,kite fikir dielah org paling penting dalam hidup kite.Now,kite dah smpai di perhentian HAPPENING.

Perjalanan kite akan sampai di perhentian PATAH HATI bile kite sedari lelaki yang kite suke mempunyai ORANG ISTIMEWA dalam hidup die.di situ,kite akan menghadapi saat-saat duka keseorangan.Then,barulah kite menyedari yang PERSAHABATAN LEBIH KUAT DARIPADA PERCINTAAN.kita akan menghabiskan masa dengan air mata sambil memikirkan tentang lelaki itu.

Tapi perjalanan kite tidak berakhir di sini.kite tetap akan suka lelaki tu walaupun die dah ade orang istimewa dalam hidup die.bahagian ni yang buat kite confuse sebab ape kite nak suke lagi orang yg da sakitkan hati kite.mungkin itulah yang orang katakan THE POWER OF LOVE.


Semakin lama kite menunggu lelaki tu,semakin bosan kite rase kerana kita sanggup menolak orang yang ikhlas mencintai kite semata-mata untuk mendapatkan CINTA PALSU dari lelaki tu.Kita hampir sampai di penghujungnya apabila mulut kite berkata " I DON'T LOVE HIM ANYMORE" but hati kite masih ckp " I STILL LOVE HIM "..Inilah yang dinamakan menipu diri sendiri.kite mule menyedari yg kite menipu diri sendiri setelah kawan2 kite kasi nasihat yang bleh membawa seribu erti dalam hidup kite.

Perjalanan kite berakhir di sini apabila kite telah melupakan lelaki tu 95% dalam hidup kite.tipulah kalau kite cakap yg kite dh x suke die lagi.mesti ade lagi baki2 yg tersimpan dalam hati ni untuk die kan?cinta itu menyakitkan.tapi,ia mengajar kie bagaimana untuk tipu pada diri sendiri,untuk merasai kesakitan kehidupan,untuk melalui malam2 dengan tangisan dan untuk memiliki die sepenuh hati kita.

Sekarang,kite dah boleh lupakan die sedikit demi sedikit.tapi,yang paling menakutkan ialah untuk MENCINTAI SESEORANG LAGI.kite takut jika kita akan dipermainkan lagi oleh seseorang yang bernama LELAKI.dan,ia sangat sakit bagai ditusuk sembilu !! YOU'LL NEVER REMEMBER,THE THINGS I'LL NEVER FoRGET.


itulah ape yg ditulis oleh alia.
ade la aku tambah skit2.

tpi,
ape yg die ckp tu sume betul.

aku pun pernah rasai ape yang die rasai.
so aku paham perasaan die.


memang,
aku x percaya guys.



No comments: