Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Wednesday, October 29, 2008

weyyyyyyyyy

huh.
arini ni memang betul2 teruk.

sume bnda buruk berlaku.
arini.

jalan kaki pegi skolah.
coz my mum xde kat sini

on the way tu,
terserempak ngan twins.

izzat : wey,ko pegi skolah ngan balik skolah jalan kaki ke?
me : xla.biase mak aku antar.tpi arini mak aku xde.
i & i : ouh.k la bye.

dorg pakai basikal.
laju la sampai skolah.
aku?
tertinggal kat blakang.
hehe.

sampai kat skolah.
perhimpunan.
mcm biase.

die x pakai cincin.
die kate adik die hilangkan.
*no comment*

lepak dalam dewan.
then,
danial kasi 1 poem ni.
die nk kasi kat the girl

so aku bace la.
memang sedih gile
sampai aku nangis.
dasyat kan?
=)

then lepak2 je.
main2
borak2.

then?
lupe la.

oh ya.
ade satu part yg buat aku nangis
again.

dorang fitnah2 aku peluk nazmi.
Ya Allah.
aku sumpah aku x peluk die.

nie,
budk2 skbrp yg bace post nie,
wey tlg la.
korg stop fitnah ley x?

dh la korg x tau true story.
nk canang crite x betul kat sume org.
wey,
dosa la !

lain kali tnye tuan empunya diri !
ish,
aku benci la manusia camni.

aku x kacau hidup korang an?!
nk kacau aku punye pasal?
syiakkk gileeee !

wey,
ingat,
ni soal maruah sorg pompuan.

then,
ade fight skit ngan die

mula2 nampak die pakai cincin tu,
x tau la.
die kate dh ilang.
tp die pakai.

tadi mase sume org fitnah tu,
die x backup aku.
die lagi setuju.

so,
aku ape lagi?
nangis AGAIN.

memang teruk aku nangis.
sume buat bulatan,
tgk aku nangis.
teruk2.

kebelakangan ni,
aku sedikit emo.
sensitif gile.
kene mrah skit dh nangis.
knp erk?
*wondering*

then balik.
jalaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn kaki.
=)

pahal aku buat camtu?
ntah.

tadi.
aku sms ngan die.
tpi kejap je.
sebab die x nk sms.

so die call aku.
senang la nk ckp.
aku luahkan sumenye
die pun luahkan sumenye.

now aku paham cara cinta die.
thanx sebab bagitau.
insyaAllah aku cuba oke?

oke ar.
aku dh penat.
ni nk cari poems untuk fitri.




-sometimes true forgiveness can be the hardest thing to live with

No comments: