Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Tuesday, June 21, 2011

Tidur

Assalamualaikum :)


Tidur, yes tidur. Hari ni kerja aku asyik tidur. tidur tidur tidur. Dekat mana mana pun aku boleh tidur -.- Waktu sivik ada tidur sekejap. Okay kira pejam sekejap je la. Waktu science dekat lab aku tersengguk sengguk memang takleh bukak mata langsung, dah la duduk meja depan tsk tsk how to sleep meh.

Oh lepas rehat waktu math, tk boleh tidur. Kalau tidur gamaknya korang jumpa kubur aku je nanti heh heh.

Okay waktu english suka sebab takde cikgu. Eh teacher if you're reading this, please dont get me wrong hehe i still miss you teaching us hihi. Cikgu ganti suruh duduk kat library sampai habis masa english. So terus cari spot bawah aircond, baik punya. Yang baca buku semangat, aku duduk terus zzzz sampai pukul 12 -.-

Dah cakap, aku suka tidur. I'm married to food but if food never existed, i'll marry to ' sleep '. Okay merepeknya apakah iniiiiiii.

Waktu balik tu stay sampai petang sebab nak sokong classmates yang saringan lompat tinggi. Tengok dari kelas atas je lepastu jerit Wohooo see we all shoo semangat okay (y)

Tapi disebabkan dorang start lambat sangat, aku sempat tidur atas meja, berbantalkan beg haziqah sambil lunjurkan kaki. Hahaha memang tktahu malu sungguh. Tapi aku memang tk percaya yang aku memang betul betul tertidur o.O Ingatkan nak baring baring je hahaha.

Petang haziqah tumpang kat rumah pun kitorang tidur lagi sebelum pergi tusyen.


Konklusi dia, aku sangat suka tidur kbai.





p/s : nampak sangat takde topik nak update blog -.-


No comments: