Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Friday, December 17, 2010

This is what you call, LIFELESS.

Salam.

K warning, this is going to be a harsh post. Cos im angry, just like my lovely sister, fara azmi

Semua sedia maklum, saya ada kakak sorang SAHAJA, bernama Norfarani. Tapi ada satu perempuan ni, dia guna gambar kakak aku as profile picture dia. Bukti ?






Nampak tk ? Nama lain, tapi gambar sama macam Norfarani. Tak ke korang pelik ? Lepastu kan lebih aku geli kan, cara dia tulis kat profile tu. Sungguh euwwwwwww -____-" Korang tengok lah sendiri.



name: EREEN EZIQAL
year: pravet HEHEHE
skuwl : smk (p) seri aman
stay: kl , petaling jaye

EEEEEEE memalukan okay. TAKDE SORANG PUN dalam family aku yang guna cara percakapan rempit ni. Macam : hAiii naMewww titeww faTiNnn, namewwww awakzzz caPeeee yewww ? Aku dah loyak tekak ni, baldi alert ! Macam bodoh kan cakap macam tu ? Macam orang tk pergi sekolah, tk belajar abjad ABC. Sorry lah sesiapa yang terasa, tapi aku memang tk suka.

So orang yang guna profile picture kakak aku ni, macam nak samakan kakak aku dengan dia -.- Tolonglah, kakak aku pergi sekolah tadika cukup sampai sekarang Alhamdulillah, sambung dekat University. Tk pernah dia belajar cakap cara macam tu dalam hidup dia, OKAY. Eeee still sampai sekarang tekak aku loya.

Dah guna profile picture kakak aku, lepastu dia boleh add semua orang and bajet macam itu gambar dia. Dah la gambar tu comel nak mati sebab mata mengancam tu kan, so bila orang komen dia comel cantik blabla so whatever, konon dia lah dapat credits tu. Like, tafak ? Boleh pulak tu update status macam ni.





Kau dah guna gambar orang, then nak cakap orang tuduh ? Lepastu main main sumpah pulak, kena makan sumpah baru menyesal. Tu pun kalau sempat menyesal kan. Tolong lah euwww.

Tapi aku paling tk tahan, nak kata gambar kakak aku tu gambar dia, lagi 3 profile pictures dia semua gambar lain.


Nampak tk perbezaan gambar tu semua ? Gambar pertama tu gambar kakak aku, gambar kedua tu, sejak bila kakak aku tetiba jadi kecik ? Gambar ketiga tu, sejak bila pulak kakak aku reti guna beanie and tk pakai tudung ? Gambar ke empat pulak, sejak bila kakak aku pose macam tu ?

EEEEEE kantoi bodoh je namanya ni -____-" Nak menipu tpi tk reti. Lepastu claim tu gambar dia. Plain stupid, lifeless copycat.


gambar daripada fara azmi,,



Tengok ? Berani dia cakap camtu kat the real tuan empunya gambar -.-" Oi, memang lah dalam dunia ni ada 7 orang muka serupa tapi macam kakak aku cakap, perluke semuanya sama ? Perluke gelang jenis baju posing gambar tudung kerongsang cermin mata moisturizer semua sama ? Nak menipu tk reti lagi, macam ni ah jadinya. Eh tengok cara dia reply dekat kakak aku, euww cara dia tulis k bye nak lari pergi toilet muntah. * puked *


So lepas aku dah explain panjang lebar ni, apa pendapat korang ? Weh takkan ah aku nak tipu kann. Punya panjang post aku update ni sampai aku terpaksa tangguhkan waktu makan aku, korang nak kata aku tipu ? Kalau tk percaya jugak, bukak blog fara azmi sendiri.

Sekarang, secara baik aku mintk tolong korang pergi search nama perempuan tu dekat FB and pergi complain pasal dia. No worries, she wont harm you guys. She wont even dare because she is such a lifeless copycat. Tolong lah kay, sebab takut nanti dia memburuk burukkan kakak aku dengan style dia tu, menggedik dengan mamat tah mana mana. Tak pasal pasal memalukan kakak aku kan ? Bayangkan lah kalau ini terjadi pada saudara perempuan anda, apakah yang akan anda lakukan ?


Okay bagi yang dah buat tu, a very big thankyou to you guys ! Tuhan sahaja yang mampu membalas jasa baik korang ^_^






4 comments:

Liana Syairah said...

Yeah, lifeless ! Huh !
Photo Kak A jugak yg dia amik !
Takmaluuuu !

alisha said...

Sumpah lifeless gila. Stupid copybrat, rempit pulak tu. WATAFAK, will search for her Facebook later :D

Norfatin Suraya said...

Anna : Sebab dia tktau malu ah dia buat camtu. Eeee masalah kan -.-

alisha : thats the thing, high-5 ! Go do it and go report :D

Anonymous said...

gile , ade jga ea org uat cmnh , mmg lifeless , skng dah okay ke ? : ) -efa