Daisypath Anniversary tickers

aww, birds :)

Thursday, February 11, 2010

i'll never found replace as same as you.

hey hi hello (:

HARINI STRESS GILA.


  • kelam kabut siap pagi tadi, sampai aku tertinggal kertas kelas T___T
  • pagi-pagi semua dah gaduh pasal pertukaran tempat duduk, aku BERPISAH dengan mariam :'(
  • Waktu Sivik, cikgu suruh buat surat kepada ibu bapa tentang kita menghargai jasa ibu bapa and stuff. Untuk mak aku dalam 5 - 7 perenggan, ayah aku 1 perenggan je. huuuu.
  • Waktu rehat , geng-geng biatch tersetia membuat perangai sial dorang as usual.
  • Waktu Geo, cikgu badmood gila. aku ngantuk gila & sedih gila sebab teman mengantuk geografi setia, Mariam, takde kat sebelah :(
  • Rindu mariam gila babeng, macam dia pindah kelas padahal dekat je tempat heheh.
  • Syahirah CUBA untuk kelar tangan guna pisau zie.
  • Gaduh dengan bestie terbaik haziqah ♥. sampai dia nangis dan aku pun nak nangis. SORRY :'(
  • Takde mood study waktu sains.
  • Masa lambat gilaaaaaaaa berjalan harini.
  • Ada orang tu konon gila beria-ia nak jumpa waktu balik TAPI dia hilang tak jumpa aku. Ah nasib ahh aku balik dulu.
  • String guitar tak pergi renew lagi , haisyyhh tak boleh main.



stress ke tak ? Terima kasih kpd Barney sebagai penyelamat ! ^_^

No comments: